
Işık hızında uzaklaşır mıydın, nedenini dinler miydin? Keyifli günler.. 🥂🧛♀️

I'm sorry I'm not sorry 😏💋

Işık hızında uzaklaşır mıydın, nedenini dinler miydin? Keyifli günler.. 🥂🧛♀️

I'm sorry I'm not sorry 😏💋
Eğer flört ettiğin kişi sana böyle bir şey söylese, oldukça ciddi bir durumla karşı karşıya kalırsın ve dikkatli düşünmen çok önemli olur. Cinayet gibi ağır bir suçun geçmişte işlenmiş olması, ciddi bir güven problemi ve potansiyel bir tehlike oluşturabilir.
İlk olarak, böyle bir durumla karşılaştığında paniklemek yerine sakin kalıp durumu analiz etmen gerekiyor. Bu tür bir itiraf, kişinin geçmişteki davranışları hakkında çok şey söyleyebilir ve seni güvende hissettirmeyebilir.
Yapman gereken birkaç şey olabilir:
Durumu ciddiyetle ele almak: Bu tür bir itirafın doğruluğunu sorgulaman gerekebilir. Gerçekten böyle bir şey olmuşsa, kişi hakkında daha fazla bilgi edinmeye çalışman önemli olur.
Güvenlik önlemleri almak: Eğer bu kişi seni tehdit ediyorsa ya da korkutucu bir şekilde davranıyorsa, mutlaka güvenliğini ön planda tutmalısın.
Yetkililere başvurmak: Cinayet gibi ciddi suçları, özellikle de hala potansiyel bir tehlike barındırıyorsa, ilgili mercilere bildirmek doğru bir adım olabilir.
Bu tür bir açıklama, büyük bir kırılma noktası yaratabilir ve kişinin geçmişteki suçlarını affetmek ya da unutmak sana bağlı olmayacaktır. Kendini her durumda güvende hissetmen çok önemli.
Böyle bir durumda kesinlikle ciddi şekilde düşünmem gerekirdi. Cinayet işlemek, çok ağır bir suçtur ve bu tür bir açıklama, güveni ve ilişkiyi derinden etkiler. İlk tepkim, bu durumu daha fazla anlamak için daha fazla bilgi edinmek olurdu, ancak aynı zamanda bu tür bir geçmişin hayatımda nasıl bir yer tuttuğunu ve güvenliğimi nasıl etkileyeceğini de düşünürdüm. Böyle bir durumda, profesyonel bir yardım almak ve doğru adımları atmak önemli olurdu. Hem kendimi hem de karşımdaki kişiyi korumak adına, bu konuda kesinlikle derinlemesine bir değerlendirme yapmak gerekir.
Önce bir tüylerim diken diken olur ama bunun sebebini merak ederim mesela bir nefsi müdafaa durumu olmuştur gerçekten çok zorda kalmıştır istemeyerek de olsa buna mecbur kalmıştır o zaman başka ama gerçekten hatalı kendisiyse ve bu hatanın üzerine bir de bunu yapmışsa o onun son görüşüm olur
Cevap
22Cevap
Ben neden cinayet işlediğini sorardım. belki de kendini korumak içindir ya da bir katili tecavüzcüyü de öldürmüş olabilir mesela. ama keyfine adam öldürüyorsa uzak dururum o zaman tabi ki de.
Duruma göre nasıl ve neden olduğunu sorarım, duruma göre de eyvallah ablacım derim
Büyük konuşmamak lazım😱ama uzak duracağım da bir gerçek 🤦♀️
Sorun istemiyorum artık uzaklaşırdim
Bir an dona kalırdım. Sevdiğim biri olsa bile böyle bir gerçeği sindirmek kolay olmazdı. Neden yaptığını sorgulardım, Güvenin kırıldığı yerde sevgi ne kadar dayanır, bilemiyorum. Muhtemelen mesafe koyar, durumu düşünmek için zamana ihtiyaç duyardım.
Haberlere çıkarken güzel olayım diye makyajımı tazeleyebilir miyim derdim
Öncelikle kimi neden öldürdüğünü bilmek isterdim masum birini öldürdü ise ayrılırdım fakat tecavüzcü kıza zarar veren birini öldürdü ise tebrik ederdim tecavüz demişken böyle aşağılıkların en ağır cezaları alması gerekiyor
Bir çoğumuz, bir çok kez o raddeye gelmişizdir. Yine de farklı yollar, çözümler bulup eyleme geçirmeyiz bunu.
Soğukkanlılıkla başka bir insanın hayatına son veren birinden uzak dururdum.
Canımı yolda bulmadım sjj
Sadece bir tane mi diye sorardım.. Bir taneyse sıkıntı yok ama sürekli yapıyorsa riskli..
Nedenini sormak yerine sayısını merak ederdin yani 😂
Alışkanlık haline getirdiyse bende risk altındayım demektir.. 😂
Nasıl bilirdiniz ey cemaat ahshs
😂😂
Yani kendi işi, kendi bilir. Benimle birlikte ise yakalanmasın yeterli. Umarım ne yaptığını bilen biridir diye düşünürüm. Sebebini de sorarım
Işık hızıyla kaçar mıydım bilmiyorum ama. Birinin canını alan birinin benim canıma çok yakın durmamasını tercih ederim ilerki zamanlarda.
Ölüyü nereye gömdügünü sorardım nedenini sorduğunda ise peşimi bırakmayan ölü duygularımıda oraya gömmek istediğimi söylerdim..
Önce dinlerdim. Eğer yargılanmadıysa zaten şikayet edeceğim için beni de öldürürdü. Yargılandıysa nedenini öğrenmek isterdim, belki çocuktu, belki silahla oynarken yanlışlıkla oldu, belki nefsi müdafaaydı. Pişman olup olmadığına bakardım.
Geçerli sebepleri dahi olsa kabul edilebilir bir yönü yok. Duyduğum an kaçmanın bir yolunu arardım.
Neden cinayet işlediğine bağlı aslında.. ne yani bi kadın öldürmese tecavüze uğrayacak ya da nefsi müdafaa olabilir
Sebebini sorarım. İletişimi kesmem. Geçende bir erkek kardeşine tecavüz eden adamı bulup öldürmüş bu tipte bir şeyse sorun etmem.
Uzaklaşırım sıradaki kurbanı ben olmak istemiyorum eğer kendimi tehlike altına hissedersem polisi ararım herşeyi söylerim.
Cezasını çekmişse ışık hızıyla oradan uzaklaşırdım. Eğerki üstü örtülü bir durum varsa şikayet ederdim.
"Aşk cinayet sever "şaka tabii ki böyle saçmalıklar yüzünden binlerce kadın öldü. La adam yarin bir gün beni de öldürür her zaman o şüphe olur aklında mazoşist değilsen.
Ayrılırdım şu zamanda cinayet işleyene nasıl güveneyim, normal bir insana güvenmezken bile
Bilmiyorum büyük konuşmak istemiyorum bende bu durumda olabilirdim çok dikkatli konuşmalı insan😌
Bende tavuk kesiyorum cinayet sayılır derim fkfkfkd
Donar kalırdim çok korkardım ve ayrılırdım. Bunun bi açıklaması olamaz
Namus, pedofili meselesi vb haricinde kabul edilemez.
Kaçarım direk yok olurum uzaklaşırım. napicam iyi öldürmüşsün diye destek mi vericem
Flört ettiğim mi eski flört ettiğim demek istedin herhalde 😂
Çaktırmadan yavaş yavaş uzaklaşırdım. Yoksa ruh hastası beni de öl*dürür falan ayy korktum 🤧
Oldu o zaman, iyi günler deyip engellerdim.😄
Bide beni öldür madem derim :D
ahaha kurtar beni bu zalım hayattan dersin :D
Kanıt isterdim
Beni de kes derdim 😂
Soğuk şaka olur
Bir bahane bulup ortadan kaybolmak en iyisi
Oysa herkes öldürür sevdiğini derim
Kendisine bile zarar veren biriyle olmam
Nedenini öğrenirim merak ederim
Önce dinlerdim sonra karar verirdim
uzak dururdum ne yapacam başka
İletişimi keserdim
Topuklarımm
Direk bitiririm..
Beni domine etmesini isterdim
Özelden bisey sorabıırmıyım
Hikayesini dinlerim
Sebebini sorarım.
Bişey demem
Öldür beni sevgilim
Olabilir bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?