Boyum yuzunden Kendimi pek sevemiyorim nasil ozguvenli olurum?

Arkadaslarima bakiyirum hepsi cok guzel.
Fizik boy guzellik desen var surekli yurt disina gidiyorlar ozguvenleri yerinde.
Birde kendime bakiyorum 1.55 boyundayim boy desen yok boyum olmadigi icin fizik bile yapamiyorim etkinliklere katilmiyirum. Spor yapasim bile gelmiyor. Boyum olmadigi icin Ozguvenimde pek yok Arkadaslarimin yanina bile gidesim gelmiyor
Boyum yuzunden Kendimi pek sevemiyorim nasil ozguvenli olurum?
Cevapla