Eee şey ben özel günümdeyim de fazla duygusallaştım boş yaptım, okumadan geçin. 😊Öylesine yazdım?

Herşeyden yoruldum, yaptığım hiç bir şeyden mutlu olmuyorum. 3 aydır antidepresan kullanıyorum. Bu sene yks öğrencisiyim, psikolojim alt üst olduğu için sağlık sorunları yaşıyorum sürekli. Bunu da bahane ederek derslere çalışmadım. Şimdi temel atmaya çalışıyorum. Ailem kız çocuğu olduğum için ötekileştiriyor. Liseye göndermediler, üniversiteye de açıktan okumama müsade ediyorlar ama ben örgün bir eğitim hayatım olsun az da olsa nefes almak istiyorum. Kısacası baskıcı ve muhafazakar bir aileden kurtulamadıkça beter bir hale geliyorum. Bir sürü hayallerim var kendime verdiğim onca sözler var bunları gerçekleştiremiyorum. Üzülüyorum yaşadığım onca şeye, haketmedigim muamelelere... Çok yoruldum, çok sıkıldım.
Eee şey ben özel günümdeyim de fazla duygusallaştım boş yaptım, okumadan geçin. 😊Öylesine yazdım?
Cevapla