Ne dersiniz, özgürlük mü, yoksa yalnızlık mı?

Ne dersiniz, özgürlük mü, yoksa yalnızlık mı?

“Ve sabahları kimse sizi uyandırmadığında, geceleri kimse sizi beklemediğinde ve ne dilerseniz yapabildiğinizde... ne dersiniz, özgürlük mü, yoksa yalnızlık mı?”

Ne dersiniz, özgürlük mü, yoksa yalnızlık mı?
Cevapla