
“Ve sabahları kimse sizi uyandırmadığında, geceleri kimse sizi beklemediğinde ve ne dilerseniz yapabildiğinizde... ne dersiniz, özgürlük mü, yoksa yalnızlık mı?”

“Ve sabahları kimse sizi uyandırmadığında, geceleri kimse sizi beklemediğinde ve ne dilerseniz yapabildiğinizde... ne dersiniz, özgürlük mü, yoksa yalnızlık mı?”
Zaten kimine göre özgürlük de yalnızlık aynı bakış açısına girer. Herkesin doğruları tanımı nasılsa bunlar da böyledir kavram olarak analiz edildiğinde.
Bu benim en sevdiğim şey, tercih ettiğim yalnızlığım ile yillardır hemde çok huzurluyum. Kimseyi çekemem ne gerek var biri beni uyandırsin
O sencesi demekki. Benim için hiç bir sorun yok hemde yıllardır. Kendimi çok seviyorum huzuru kimseyle bozmaya niyetim yok kimseyi çekemiyorum
Özgürlük esittir yanlizlik
Cevap
1Cevap
Yanlız ve özgür
Özgurluk
Özgürlük
Özgürlük
Yalnızlık tercihim olur her zaman
Özgürlük
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?