Olayların dışında tutabiliyor musunuz kendinizi?

Seninle ilgili olmayan bir olay ya da durumla karşılaştığında nasıl tepki veriyorsun? ya da nasıl tepki vermek gerek mesela? Bazı insanlar olayların dışında tutar kendini her zaman.. Hatta olaylar onlarla ilgili olduğu halde bile tereyağından kıl çeker gibi kendilerini olaydan çeker uzak tutarlar 😄 peki siz? İlla müdahale edicem diyen kişiler burada mı😄

Olayların dışında tutabiliyor musunuz kendinizi?
Olayların dışında tutabiliyor musunuz kendinizi?
Cevapla