Bir insanın gerçek karakterini anlamak, çoğu zaman onun stresli, zor veya beklenmedik bir durumda nasıl davrandığını gözlemlemekle mümkün olur. Çünkü bu tür anlar, bir kişinin maskesini düşürür ve gerçek düşüncelerini, niyetlerini ya da değerlerini ortaya çıkarır. Örneğin, birine ihtiyacınız olduğunda size karşı tutumu, başarısızlık anındaki tavrı ya da birine yardım edip etmeme kararı, kişinin iç dünyasını anlamak için güçlü ipuçları olabilir. Peki, sizce bir insanın karakterini en iyi şekilde anlamak için hangi durumlara dikkat edilmelidir? Sizin bu konuda yaşadığınız bir tecrübe var mı?
Bir insanın gerçek karakterini en iyi hangi durumda anlayabilirsiniz? Sizin bu konuda tecrübeleriniz var mı?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Bana göre kötülük yaptığı zaman ya da zor zamanlarda ortaya çıkar bir insanın karakteri. ya da tartışma esnasında da çıkar mesela. gerçek yüzünü ben böyle gördüm çoğu arkadaşımın. bunun dışında İnsanlar zor zamanlarda veya kriz anlarında gerçek karakterlerini daha çok gösterirler Bu tür durumlarda nasıl tepki verdikleri ne kadar dayanıklı oldukları başkalarına nasıl davrandıkları gibi özellikler karakterleri hakkında bana ip ucu veriyor tabi ki de.. ve o zaman geldiğinde de kötü insanları hayatımdan direk siliyorum ben ve bir daha affetmiyorum hiç bir şekilde.
Evet 1. Ayrıldığında sana nasıl baktiysa seni o kadar çok sevmiştir. 2. Ayrıldığında bıraktığınız son fotoğraf birbirinize ne kadar değer verdiğinizdir ( İyi veya kötü bitmesi ağır konuşulması veya saygı çevresinde bitmesi gibi. " 3. Bir insanın gerçek yüzünü en çok tartıştığınız an görürsün büyük bir kavgada Ya da seni savunması gereken bir konuda savunmazken. 4. Ise şöyle bir şey anlatmak istiyorum zamanında bir arkadaşıma bu adamla evleneceğini nasıl anladın demiştim; En sevdigi oyunu oynarken ve böyle baya aksiyonlu heyecanlı iken prizden fişi çektim demisti ve tepkisine baktım demişti gülümseyerek napiyorsun hayatım demiş sadece o an anladım demişti doğru insan olduğunu güzel bir örnekti ilham kaynağı açıkçası Ama diğer 3 madde kendi tecrübelerimle sabit
Bir insanın karakterini en iyi öfke ve zorluk anlarında anlıyorum.. Kızdığı zaman bana verdiği tepkinin derecesi, kendinin veya benim zor zamanimda verdiği tepkiler benim için bir ölçüm olur. Ben zor zamanda iken benden uzak durması ve iyi bir dinleyici olmaması, ama kendi zor durumda olduğu zaman onunla aşırı ilgilenmemi istemesi benim için yanlış bir davranış olur. Ve yine benim en iyi anlarımda veya yeni bir eşya aldığımda, gerçekten benim için mutlu mu oluyor, yoksa haset mi ediyor, buda dostluğun devamı için önemli bir kriter oluyor..
Çatışma anında. Gerçekten dost ve düşmanı anlayabilirsin. Özellikle fiziksel mücadele içeren bir mücadele olacaksa o zaman yanınızdakileri izleyin. Gözlerinde korku veya endişe görüyorsanız onu önce çatışmadan uzaklaştırın sonra çatışma bitince de hayatınızdan. Yanımızda tuttuğumuz insanların yanımızda dururken en karanlık gecede bile kararlı bakması senin hayatta yaşamının uzunluğuna işaret eder.
Bir insanın karakterini en iyi öfke ve zorluk anlarında anlaşılır... Sinirliyken söylenilen her şey sakin kafayla düşünülen şeylerdir. Bir arkadaşım vardı burada tanıştık 6,5 ay konuştuk. Sinirlendiğinde veya bir şey olduğunda diline hakim olamaz ve bana birçok şey sayardı bunları ciddiye almazdım ve anlardım onu hep. Hatta bana derdi bunları ciddiye alma falan diye. Bugün doğum günü tarihi hakkında bana yalan söylediğini öğrendim ve o küçük yalan o ayları yalan etti. Bana anlattığı o kadar şeyden şüphe ediyorum artık ne kadarı doğru acaba. Muhtemelen sinirliyken bana söylediği her şey, benim hakkımda neler düşündüğünü gösteriyordu ama işte ben inanmak istemedim zamanında...
Zor zamanında ya da bir olay olunca bir arkadaş vardı başta tanıştığımızda çok samimi çok sıcak kanlıydı kardeşim derdi senin hep yanında olacağım derdi şimdi yok çünkü kendisinin bildiği kötü bir şey yapmadığım bir konuyu başkasına çok kötü anlatıp beni karaladı ve ben ağlarken yüzüme sinsice bakıp güldü o yüzden kimsenin meleki yüzüne inanmayın ve bu bana iyi davranıyor bir şey yapmaz demeyin diğer yüzüne hazır olun en iyisi dediklerinizin yüzü böyle zamanlarda çıkar
Abi onu kızdıracaksın, öfkeden deliye döndüğünde oturup izleyeceksin. insanlar yumuşaklığı naifliği taklit ederler yalan yapabilirler ama sinirlendiklerinden kendileridir.
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Bir insanın gerçek karakterini en iyi hangi durumda anlayabilirsiniz? Sizin bu konuda tecrübeleriniz var mı?