Ya Sevilen ol ya da nefret edilen Kuralı 😂
Aşko kızlar mı, Almancı Erkekler mi daha çekici/itici?
Ya Sevilen ol ya da nefret edilen Kuralı 😂
İtici-Çekici Sorular djdjsjsnsn
Eğlence Başlasın🎉🎉🎉🎉
Bu Sorumuzun Konuğu Sitenin sevilen Aşko Fenomenlerinden Değerli Hanımefendi @Askozade

Biraz Kendimizle ve Kavramlarla Dalga geçelim sksksk
Herkesin Bir 1️⃣ Puan hakkı var ya! Puanın kime Aşko vs Almancı 🎉🎉🎉😂
@Askozade AŞKO Sorular
Bence çekicilik tamamen kişisel bir tercih meselesi. Kimi insanlar için aşırı ilgi gösteren, "aşko" tabir edilen kızlar çekici olabilirken, kimisi de daha sakin ve doğal bir tavır tercih eder. Aynı şekilde, Almancı erkeklere karşı da farklı görüşler olabilir; bazen bu tarz insanlar, kendilerine özgü bir duruş sergileyerek çekici gelebilir. Ama bu tür genellemeler yapmak yerine, her bireyi kendi karakteri ve tavırlarıyla değerlendirmek daha doğru olur. Sonuçta, birinin çekici ya da itici olma durumu, onun davranışlarına, kişiliğine ve sana nasıl hissettirdiğine bağlıdır.
bence değişir kişiye göre. ama ben aşko kuşko kızları çok itici bulurum ergen gibi olurlar.. almancı insanlar hakkında da düşüncem yok ama sen kralsın 🙏
😏 Thanks bro
+1 Almanya
Rica ederim abi 🙏
Aşko kızları üzmeyin, bizim de kendimize göre dertlerimiz var. Misal argan yağım bitmiş.
Aşkolar her daim çekici, aksini söyleyen Seyit onbaşıdır 🙃
Şehit onbaşı bir efsane diye biliyordum djsjsjs
Karıştırmayalım oraları şimdi ahahha
Hahaha
Almancı akrabalarımız vardı sadece aşırı bir ego oluyordu harici bir şey görmedim ama aşko kuşkolar ağzını yaya yaya konuşunca sinir bozucu oluyor 😃
+1 almanya
✌🏻😃
Cevap
7Cevap
Puanım aşko kuşko kızlara. 👍🏻
Aşko kuşkolar 1
Almancı beyler 0
Hadi bakalım. 😆😄
Haydaaa sjsjsjsn aşko dayanışması sjsjsj
@askozade
😏.
"Aşko kuşko" lari sevemedim gitti. Artık erkekler bile öyle olmuş diyebilirim.
Alman erkekler deyince benim zihnimde canlanan bir profil var. Hiç unutmuyorum.
Gıcık mıcıktı ama tatlı biriydi. (Sanki devlet sırrıni konusuyorlar🤣🤣)
Yani Almanya sjsjs +1
🤭🤭🤭🤭 öyle olsun bakalım.
Açıkca umrumda değil shsh ne iticiler ne çekiciler. Aşkoluğu abartırsa birisi artık bebek gibi inge inge yaparsa çakarım ağzına bir tane itici gelir hahsh
Hahahahaaaahh yani puan kime
Alman kıza sjjs
Ben diyorum bak "inge inge" 🤣🤣🤣
Haydaaa hep kaos dkdkjdjs
Almancı +1
Getir ağzını bakim sjjwjs
Sen getir bana bakayım neden aşkoları sevmiyorsum insan değilmiyiz biz sjsnsnsn
aşkoyum diyip otistik haraketler sergiliyorsa bir de bana yönelik yapıyorsa girerim saç baş shsh
youtube.com/shorts/7P4RMcKn3nY?si=onzrROVGtet7iRGb
Jsjsjsjsjaj
Kanka Almanya da gurbetçi olduğunu biliyorum ama alaman erkekolar kadar itici çok az şey var :D
+1 Almanya sjsjsjsj
Katılıyorum çaktırma 😂
Ikisi de itici ama Almancı erkekler bir tik daha itici. Bizim akrabalardan var böyle Almanci itici tipler 🤦♀️
Almanya +1
Bir kadın olarak kadını tutarım tabikisi 😂😂
Haydsaaaaa @askozade +1
Aşko kuşkolar tabii ki her zaman bir adım önde 💅🏻💗✨😽💖
+1 @Askozade
İksi de ilgimi çekmiyo açıkcası. ne itici nede çekici hiç bir şekilde önemi yok benim için
Puannnnnnnnnnnn vermen lazım
@askozade
Almancı erkekler vede Almanya" da olan
erkoo akrabalarım var onlar daha çekicidir. 😊
+1 😂
Valla hocam, ben aşko kız severim. Hoşuma da giderler, Almancı erkekleri biraz itici buluyorum (sözüm sana değil) o yüzden aşko kızlar candır.
@Askozade bu torpilli oldu sjsjsjs
Hahahh tabii ki biricik kankama arkadaşıma verecektim puanımı 😂
Evet müdahale etmedi kesinlikle, kendi düşüncem. Kız dediğin aşko olur 🙌🏻😂
Şike var 😂
+1 @askozade
🥹sonunda birisi benim tarafımda sjsjsj
@Hayatiste666amk 🙌🏻 🌸
Şike yok hocam, banka hesaplarımı kontrol edebilirsiniz. 😂😂😂
Hahaha sksksjsjs tamam
Adminlerde aşko etsekte sizin taraftarlar smmsmsmsm
Aşkolar candırrr... Erkeklere sert olmayınca, hesap ödetince prenses diyorlar, ben de kızlara diyorum ki aşko değilseniz kaba sabah biriyseniz erkeksiniz HSJWJWJDJJDJDJDJDJDJDJ
Offff 🤣🥹
Baştan aşağı asalet akan kadın erkek çekicidir bunlar çekici olma unsuru olamaz
Puan verrrr
Almancilarin sevdiğim tek özelliği, Türkiye'ye gelirken alman çikolatası getirmeleri
Alman çikolatası önemli
İkisi de bana göre değil.
Şöyle aklı başında olgun
utanma duygusu hala kalmış
bir kadın tercihimdir
Almanya'nın bı albenisi yok
Yani puan kime?
Ikisini de sevmem desem 🫣
En çokunu arıyoruz
Almanprens ne birader ne yaşıyorsun ya😄
Puan ver sjsjsjsnsns
Al birini vur ötekine😄
Birine bir puan at iticilikren de olur çekicilikten de snsnsn
İkisi de birbirinden görgüsüz
Bir tanes puan ver en iticilikten de olur
Ay karar veremedim çok zor lskdkc
Mızıkçılık yok sjjssjhsjs
Almancı erkek iticiliği bir adım önde
Almancı +1
Bir dahakine de gizlileri soracağız 😏
Ahahaaaa
İkiside itici.
Mızıkçılık yok birini en en en seçmen lazım puan ona gidecek
Aşko kız
@askozade +1
Asko kusko kızlar
@askozade -+1
Gerçek alman erkekler daha çekici bence😃
Almanya +1
Ne alaka ikisi?
Puan verrrr
İkisi de -839394
İnat seviyorsun djsjsj bir tanesin bir gıdım öndedir
Gıdımsa tamam🤗
Söyle puan kime sjsjs
10 puan sana :)
Wowwwww teşekkür ederim +1
İkisi de 🤮
Haydaaaa puanın kime kaçamak cevap saymıyoruz
Mızıkçılık yokkkkkkkkkkkkk
Aşko kız daha itici mıy mıy dayanamam
+1 Almanya
Asko kizlar ya... ım gibidir.
İkisi de ne çekici ne itici
Hiç kimse 😀
Of aşko kızlar baydı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?