Bi insanın aşırı sert kaba kibirli davranmasını nasıl buluyorsunuz?

Bence edepsizlik terbiyesizlik degil mı? Sanki 1 kişiye özellikle kasten yapmak kul hakkı degıl mi neden değişir insanlar altında yatan durum nedir sizce?
O insanın ego ve kibrinden kaynaklanıyor
Bir sey alamadığı için hırs yapıp damarları çıkıyor
Bence kırılmıştır haklı yere gercek yüzü ortaya cıkmıstır
Psikolojik olarak hastadır insanlık nedir bilmiyordur
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bi insanın aşırı sert kaba kibirli davranmasını nasıl buluyorsunuz?
Cevapla