1) kötüler hastalık değil canları kötü olmak istediğini için saf katıksız kötüler, iyilik yapıldıkça kötülüklerin dozu artar.
2) iyiler iyi olmayı sever ve seçerler. Kendilerini seveler,
3) enayiler, kötülerin köleleri bu grupta , heekesin her dediğini yaparlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
hiç bir yerde değilim.
Kategoriye girmeyen 3. Seçenek oluyor
iyiler gurbundayım ama bunun için enayi oluyorum
Bazen kötü bazen iyi bazen enayi hayatta hepsi lazım.
Yok öyle bir şey. Hangi kötü enayi olmuş hangi kötü iyi olmuş Allah'a aşkına.
Saftirikler yokmu ben o. gruba dahilim
Enayiler grubu o işte
Ben iyilerin yancisiyim
Birilerinin yancisi yardmcisiysan enayiler grubudur kaçış yok
Saftirigim ben
Enayi oluyom o zaman ben:)))
Kim değil ki , çoğunluk öyle
Benim kadar kimse olamaz ama. kimseti kirmamak icin hep kendimden ödün veriyorum..
3 ü değil ortaya karışık
Üçünden biri
Niye zorunlu seçenek mi?
Kendine iyi ya da kötü diyemiyorsan enayiler grubusundur, nerde saftirik onlar enayi işte
Allah Allah enayi ilan etti kadın beni 😅
Ortaya karışık yok mu
Hayır yok
İyiler diyelim
Ben iyiyim çok şükür
Enayi galiba