İnsanın iyi veya kötü olması nasıl oluşur, hangisini seçersiniz?

İnsanın iyi veya kötü olmasının belirlenmesinde gelişim psikolojisine göre temel olarak 3 yaklaşım var
Bebek doğduğunda iyidir. Ama sonradan kötü olabilir
Bebek doğduğunda boş sayfa gibidir. Sonradan iyi ya da kötü olur
Bebek doğduğunda kötüdür. Ama sonradan iyi olabilir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
İnsanın iyi veya kötü olması nasıl oluşur, hangisini seçersiniz?
Cevapla