Ben bu saçlarımı uzattığım dönemi hatırladıkça çok utanıyorum, bir de saçlarımın arasını boyatmıştım utanmadan ://// assdjdk

Ben bu saçlarımı uzattığım dönemi hatırladıkça çok utanıyorum, bir de saçlarımın arasını boyatmıştım utanmadan ://// assdjdk

Evet utanıyorum bazen ama çok çok eskiler için geçerli. mesela bebekliğimi çok severim aksine ://
Ağlattın
asdfsdf
Eski ile yeni hemen hemen aynı benim yaşlanmayı bilmeyen bir bedene sahibim dkdk
Güzelmiş bence yakışmış normalde uzun saç sevmem erkekte sende tarz durmuş ama hayret 😄
Tişikkirlir assdjdk
Cevap
8Cevap
Gülüp geçiyorum belki dağınık çirkin ve daha farklıydık ama güzel günlerdi.. ve geri gelmeyecek..
Maalesef öyle
))
Fotoda utanılacak bir durum göremiyorum.
Ben görüyorum :///
Keşke en büyük utançlar bunlarla sınırlı kalsa ahsh edep sen ne güzel şeysin adshhd
Asddjdk
Yok kanks her yaşa yakısan triplerimiz oldu hepimizin. Hepsi de güzel ve utanç kaynağı değiller :) Anıları var... Mesela sen bu fotondan utanıyorsun tuh sana gayet hoş duruyor...
Tişikkirlir
Güzelmiş be o kadar kötü değil. Eski fotoğraflara bakmıyorum cidden kadın yaş aldıkça güzelleşen bir varlıkmış bunu görüyorum her seferinde
Kötü ama o kadar da değil demek
Abiş aşlında biraz daha renkli saç fazla oyşaymış daha iyi oluymuş🦄 Benim sıfatı hiç hatıylamak iştiyoyum
Üzdün
Hatandan dönmüşsün neyseki. Bıyık bırakanlar onun kötü durduğunun farkına varsın plss
Benim yok. Komik çıktıklarıma gülüyorum
Hatamızdan döneli çok oluyor asdjdk
utanmam ama senin yerine de utandım shhshshs
Kırıldım asdjdk
kırılmaa
Hayır utanmıyorum, komikler sadece gülüyorum. Ahsdaj
Eski fotoğraflarından utanmayan insan mı olur assjsk
Utanmıyorum ya, sadece bazen gizlice çekiyor benim kankiler o zaman birazz 😂
Benim de gizliden çekilmiş fotoğraflarım var da hesabımı kapatmasınlar diye burada paylaşmıyorum assjsk
Ahhdhs 😅
Evet güzelim tipini mahfetmişsin😅😅 benim lise halim çooook kötü. Yaktım hepsini.
Eskilerden duruyorsa at da bakim tipine asdjdk
Asla
😅😅
Püüü
AHHAHAHAHSHWHHDJS BU FOTO NE herkesin vardır öyle ben bunu hangi kafayla çektim dediği fotoğrafı
Ağlıyorum mutlu musun heeeee assjssk
Bence de ağlamalısın ahahhahaha
Her dönem ayrı bi güzel olduğum için utanma sıfır
Helal lan yusufi
Aksine daha taze hislerle bakıyorum, ilk defa bakıyormuşum gibi
Güzel
Retrica ile çekindigim fotograflarımı her gördügümde cringe oluyorum.
Ah ah ne çektik o retricadan
hayır zaten çok çekilmiyorum senin adına utandım ama :D
:(((
seni öldürmeyen şey güçlendirir :))
Hayır neden utanayım ben kendimi olduğum gibi kabul ettim 😉
Helal lan yusufi
😉
Evet jssj instagramda eski saçma fotolarımın olduğu hesabım var bi de açık hesap şifresini de unuttum girip silemiyorum rezillik
Korku filmi gibi mk asssjsk
Dlslslslslhd
Uyanmakta haklısın benim de var böyle saçma canım bir renk dönemim 😅😅
Assdjddk
Aref'e benziyorsun hsjsh benim utsndigim resimler var asjjejdd
Saçlar uzunken herkes arefe benzetiyordu cideen
Aynısı sjjsjsjsj büyücü seji hshshhshs
Modaya renk vermişsin
Ne sandın aslan parçası
Ama buraya atarken utanmadın 😂😂
Sizler benim gardaşlarımsınız o yüzden utanmıyorum sizden assjdk
Peki öyle olsun 😂😂
Utanmak değilde bazen tuhaf geldiği oluyor
Özlemdir o
Özlem de var tabi de genelde keko pozlar vermişiz retrica zamanları 😄
Meme uçlarım sertleşti bu ne seksilik
Olm ne güzel dudaklarin var ln kiz go k
Yürü lan sapık
Kanka, öyle deme çok güzel olmuş bence :D
Yok be ergenlik asdjdk
Yeri geldiğinde utandığım oluyor tabi 😄
Ay bu ne taş devrinden mi ncjsjx
Xhjajd saçı bide mor mu mavi boyamış
Gece mavisi
Vay be ilk çağda gece mavisi boyayı nerde buldun hxjsjx
Bunu alın buradan assjdk
Jcjsjx
Ruj linki? hslrsjk
Ruj değil asdjdk
Bayhannn
Trinityyy
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?