Sizce Bir Erkeğin Hayatından Tüm Kızları Çıkartıp Kendisini Geliştirmeye Çalışması Doğru Mu?

Bir erkek şu ana kadar çok sayıda kızla konuşmuşsa, flört etmişse ve sevgili olmuşsa, buna rağmen istediği şekilde karakterli ve güzel kızı bulamamışsa, bu erkeğin konuştuğu tüm kızları hayatından çıkartıp, vaktini hobilerine ve kendisini geliştirmeye harcaması ne kadar doğru? Şu ana kadar çok sayıda kızla konuştum, kızlarla konuşma konusunda hevesimi aldım. Bir süre kendime yoğunlasmak istiyorum. Kendimi kariyer anlamında, kültür konusunda, sportif konularda ve diğer birçok konuda geliştirmek istiyorum. Artık birçok kız beni tatmin etmiyor. Sizin düşünceniz nedir?

Sizce Bir Erkeğin Hayatından Tüm Kızları Çıkartıp Kendisini Geliştirmeye Çalışması Doğru Mu?
Cevapla