Arkadaşlarınız sizin hakkınızda doğru çıkarımlarda bulunabiliyor mu?

Bu aralar yeni yeni tanışıyor olduğum bir arkadaşım var. Geçenlerde bana çok uyumlu biri olduğumu, yengeç erkeğiyle çok iyi anlaşabileceğimi söyledi. Burç konusu da yoktu ortada😅😂 O an kalabalık bir ortamda olduğumuz için geçmişte yengeç erkeğiyle ilişkim olduğunu söylemek istemedim. Yaşanmış bitmiş ilişkileri tekrar tekrar dile getirmek hoşuma gitmiyor.

Uyumlu biri olduğum doğru ama uyumlu burç konusunda emin değilim çünkü karakterimin uyuştuğu herkesle anlaşabiliyorum, genelde sorun yaşamıyorum ve ben ikizler olduğum için su grupları bana göre biraz daha durgun kalıyor.

Konu biraz arkadaşlıktan sapmış gibi oldu ama içimi dökmek istedim sanırım😅
Arkadaşlarınız sizin hakkınızda doğru çıkarımlarda bulunabiliyor mu?
Cevapla