Bu aralar yeni yeni tanışıyor olduğum bir arkadaşım var. Geçenlerde bana çok uyumlu biri olduğumu, yengeç erkeğiyle çok iyi anlaşabileceğimi söyledi. Burç konusu da yoktu ortada😅😂 O an kalabalık bir ortamda olduğumuz için geçmişte yengeç erkeğiyle ilişkim olduğunu söylemek istemedim. Yaşanmış bitmiş ilişkileri tekrar tekrar dile getirmek hoşuma gitmiyor.
Uyumlu biri olduğum doğru ama uyumlu burç konusunda emin değilim çünkü karakterimin uyuştuğu herkesle anlaşabiliyorum, genelde sorun yaşamıyorum ve ben ikizler olduğum için su grupları bana göre biraz daha durgun kalıyor.
Konu biraz arkadaşlıktan sapmış gibi oldu ama içimi dökmek istedim sanırım😅
Uyumlu biri olduğum doğru ama uyumlu burç konusunda emin değilim çünkü karakterimin uyuştuğu herkesle anlaşabiliyorum, genelde sorun yaşamıyorum ve ben ikizler olduğum için su grupları bana göre biraz daha durgun kalıyor.
Konu biraz arkadaşlıktan sapmış gibi oldu ama içimi dökmek istedim sanırım😅
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer