Toplumun, ailemizin, arkadaşlarımızın veya başkalarının bizden beklentileri çoğu zaman kararlarımızı ve davranışlarımızı şekillendirir. Ancak kimse bizi izlemiyor olsa, bu sosyal baskılardan sıyrılarak, sadece kendi iç sesimize kulak vererek nasıl bir yaşam sürerdik?
Bunu düşündüğümüzde, özgürlük ve kişisel tercihlerimizin ön plana çıkması kaçınılmaz olur. Peki, senin için özgürlük ne anlama geliyor?
Eğer kimse seni izlemiyor olsaydı, hayatını nasıl yaşardın?
Hayatımı insanlar ne der diye yaşamıyorum şu an o hayatı yaşıyorum doğru benim doğrum yanliş benim yanlişim hayatın uç noktalarına da çıktın dibi de gördüm en önemlisi bu dünyadan vazgeçip ahirete hazırlık yapmak bence kıymetli olan bu saygılar
Kimse beni izlemiyor olsaydı, hayatımı beklentilere göre değil, tamamen iç sesime kulak vererek yaşardım. Belki de daha sade, daha huzurlu bir hayatım olurdu. Sabahları erkenden uyanıp denizin kenarında yürürdüm, çünkü kimse "neden erken kalktın" diye sormazdı. Sevdiğim müzikleri dinler, sevmediğim hiçbir şeyi yapmazdım. İnsanlara değil, kalbime hesap verirdim. Özgürlük benim için; kimseyi memnun etme zorunluluğu olmadan, olduğun gibi olabilmek demek. Maskesiz, filtresiz bir hayat… İşte gerçek huzur burada başlar.
Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
şu an olduğu gibi yaşardım bir şey fark etmezdi benim için. zaten kim ne izliyor ya da kim ne bakıyor buna bakmıyorum ben. kendi hayatımı kendim istediğim gibi yaşıyorum. tabi ki de kimseye zarar vermeden ya da kimseyi rahatsız etmeden yaşıyorum. insanların eleştirisine ya da boş sözlerinde takılmıyorum