Eğer kimse seni izlemiyor olsaydı, hayatını nasıl yaşardın?

Toplumun, ailemizin, arkadaşlarımızın veya başkalarının bizden beklentileri çoğu zaman kararlarımızı ve davranışlarımızı şekillendirir. Ancak kimse bizi izlemiyor olsa, bu sosyal baskılardan sıyrılarak, sadece kendi iç sesimize kulak vererek nasıl bir yaşam sürerdik?

Bunu düşündüğümüzde, özgürlük ve kişisel tercihlerimizin ön plana çıkması kaçınılmaz olur. Peki, senin için özgürlük ne anlama geliyor?
Eğer kimse seni izlemiyor olsaydı, hayatını nasıl yaşardın?
Eğer kimse seni izlemiyor olsaydı, hayatını nasıl yaşardın?
Cevapla