Güncellemeler
1 yıl
Şimdiki benden geriye ne kalırdı, bu ruhla başka bir karakterde, dünyaya başka gözlerle mi bakardım?
Dün dışarda yürüyorken aniden ya başka birisi olsaydım diye düşündüm, yani başka yerde doğsaydım ve ya evimin yanındakı konşulardan birinin çoçuğu olsaydım, şimdiki insan mı olurdum? Daha mı mutlu olurdum? şimdiki ben hakkında ne düşünürdüm. Kendimi dışardan başkası olarak görseydim acaba ne düşünürdüm (aslında dik soğuk umursamayan biri diye düşünürdüm tanımadan ön yargıyla yaklaşsaydım). Bu düşünceler belkide geçen izlediğim bir filmin etkisinde kaldığım için oluştu bilmiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
olmadı
Banada oluyor yolda birini görüyorum acaba o olsam dertlerim ne olurdu şu an nereye gidiyor olurdum gibi derin derin sorular soruyorum kendime
Dertsiz insan yoktur, dertleri büyük görenle onları çok önemsemeyen kişiler vardır.
Evet oluyor bazen
Bazen
Sürekli ediyorum