Hiç aklınıza gelen düşüncelere hayret ettiniz mi?

Dün dışarda yürüyorken aniden ya başka birisi olsaydım diye düşündüm, yani başka yerde doğsaydım ve ya evimin yanındakı konşulardan birinin çoçuğu olsaydım, şimdiki insan mı olurdum? Daha mı mutlu olurdum? şimdiki ben hakkında ne düşünürdüm. Kendimi dışardan başkası olarak görseydim acaba ne düşünürdüm (aslında dik soğuk umursamayan biri diye düşünürdüm tanımadan ön yargıyla yaklaşsaydım). Bu düşünceler belkide geçen izlediğim bir filmin etkisinde kaldığım için oluştu bilmiyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Şimdiki benden geriye ne kalırdı, bu ruhla başka bir karakterde, dünyaya başka gözlerle mi bakardım?
Hiç aklınıza gelen düşüncelere hayret ettiniz mi?
Cevapla