Bu günlerde ne aklıma gelse, çok geçmeden başıma geliyor. Mesela; dün akşam arkadaşımı arabayla eve bırakırken aklımdan kaza yapmak geçti ve en son benide eve bıraktıktan 1 saat sonra filan arkadaşım kaza geçirmiş. Kendimi sorumlu hissediyorum :/
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Çok üzüldüm kanka ama aynı zamanda senin başına bir şey gelmemesine sevindim. yanlış anlama çok üzücü olmuş ama senin iyi olmana sevindim ve rahatlarım biraz. tabi ki senin hatan yok yani sırf bir şey düşünüyoruz diye o şey başımıza ya da başkalarının başına gelmez. o zaman her insanın düşündükleri yüzünden bizim başımıza kötü şeyler gelirdi. demek ki dikkatsizlik ya da hata olmuş. geçmiş olsun umarım iyilerdir ya da bir sorunları yoktur :(
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşekkür ederim knk ama son zamanlarda ben ne düşünsem oluyor. Hislerim çok kuvvetli bu aralar.
Hissetmişsin keşke arkadaşınla vedalaşırken kendine dikkat et diye güzel bir temennide bulunsaydın ama senin suçun yok ki zaten. Olacağı varmış. İnşallah bir şeyi yoktur arkadaşının.