Çok güzel/yakışıklı birinden nefret etseniz gözünüze çirkin gelir miydi?

Hani olur ya bazen birini sevmediğimiz zaman onun hiçbir şeyi gözümüze güzel gelmez, sizde de olur mu böyle?

Çok güzel/yakışıklı birinden nefret etseniz gözünüze çirkin gelir miydi?
Çok güzel/yakışıklı birinden nefret etseniz gözünüze çirkin gelir miydi?
Cevapla