Günahlarınızı ya da sırlarınızı anlatmamak bir şeyler saklamak sizede zor geliyo mu ya?

Ben bir boklar yiyorum yani “günah”işliyorum pişman oluyorum sonra bunu da saklayınca anlatmayınca kimseye kendimi kötü hissediyorum. Anlatmak zorunda tabiki değilim zaten günahlar anlatılmamalı amaaa ben doğal biriyim yani için düşün bir olduğu için tutmak çok zor geliyor bu durumu nasıl aşabilirim? Herkese anlatasım geliyor yakın olduğum

Günahlarınızı ya da sırlarınızı anlatmamak bir şeyler saklamak sizede zor geliyo mu ya?
Cevapla