Huzuru nerede buluyorsunuz siz? Eşim olmadığı için midir bilmiyorum ama annemin kucağındayken zaman duruyor.

Huzuru nerede buluyorsunuz siz? Eşim olmadığı için midir bilmiyorum ama annemin kucağındayken zaman duruyor.

Gerçek huzur anne kucağında mı yoksa eşin kollarında mı? Bence bu, hayatın hangi döneminde olduğuna bağlı. Anne kucağı çocukken sığınılan güvenli limandır, kokusu bile yeten bir huzur verir. "Anne gibi yar olmaz" derler ya, tam da bu yüzden. Ama büyüdükçe kalbin başka bir liman arar. Eşin kolları ise yoldaşlık, sevgi ve tamamlanmışlık hissi verir. Anne şefkattir, eş ise paylaşılan hayatın sıcaklığıdır. İkisi de ruhun farklı zamanlarda ihtiyaç duyduğu huzurun adresidir.
Anne kucağında
Cevap
10Cevap
Eşimin kollarındadır tabi ki de.. ama eşim yok maalesef. şu an kendi iç huzurumu kendimde buluyorum sadece
Hhhhhhiiiiihhhmmmmmmmm çok zor bir soru eşin koynu demek istiyorum bizimkiler genelde kaos getiriyor dbddndn
Sevdiğin ve güvendiğin kişinin kolları. 😇 Oranları aynı olmasa da birden fazla kişi de olabilir bence.
Kabus görmeden kesintisiz uyuduğum ve iyi hissederek uyandığım bir sabah. İnsan yaşlandıkça huzur tanımı değişiyor
Bir zamana kadar anne kucağı. Bir zamandan sonra anne ile de zıt düşmeye başlıyor insan.
Kendi kafanın içinde. Başka yerde ararsan bulamazsın
Anne kollarında tabiiki de...🤍
Ev gibisi yoktur hanfendi
Eşimin kolları tabiki
Kime güveniyorsan onda huzur
Anne kucağı için bi tık kartalmış gibisin😄
Ikisindede degil huzur diye bisey yok
Annedir ya
Esımın gogsunde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?