Kendimi çok yetersiz hissediyorum çok hayati bir tecrübem yok avmye giderken yemek aldığımda bile kime sorucağımi bilmiyorum?

Ailem küçüklükten beri beni dışarı çıkarmadığı için hiç hayattaki en basit şeyleri bile bilmiyorum ne demek olduğunu örneğin kredi çekmeyi bile yeni öğrendim ne demek olduğunu 18 yaşındayım kendimi çok aptal hissediyorum bu hayatta ben hep alay geçilicem
Kendimi çok yetersiz hissediyorum çok hayati bir tecrübem yok avmye giderken yemek aldığımda bile kime sorucağımi bilmiyorum?
Cevapla