İnsanın başına, yaşamın ne kadar kırılgan ve değerli olduğunu hatırlatacak bir şey gelmeli
Dünya, kalmak için değil, bir şeyler öğrenmek ve bırakmak için var.
Birinin kaybı, bir acı, ya da bir zafer, insanın ne kadar değerli olduğunu fark etmesini sağlar. Gerçekten hissetmek için, bazen her şeyin geçici olduğunu anlamalı, bu yüzden anı yaşamayı öğrenmeliyiz
Dünyanın yaşamaya değer olduğunu hissetmek, kaybettiğimizde değil, her an sahip olduğumuzda bulduğumuz anlamda yatar
İnsanın hayatında, gecenin bir an önce sabah olmasını istediği bir şeyler ya da biri olmalı ki o gün ve o hayat yaşanabilir olsun.. yaptığı işten keyif almak da olabilir, aşkına karşılık bulduğu biri de olabilir, eşi, çocuğu, ailesi de olabilir, sabahın güneşi ile beraber gelen umutları da olabilir..
yokluk karna batınca, tek seansta nimet hanımın dediklerini anlayabilmek ve doğruca gidip pazardan temiz yeşillikler alıp yine de su tutup tabağa doldurmak ve onu ellere bulaştırarak karıştırmak ve ve