Hayatı uçlarda "sınırda" yaşamak her zaman güzel bir şey midir?

Nasıl oluyor da en kırılgan yanın aynı zamanda en güçlü duruşun olabiliyor? Ya en tepedesin hayatın ya yerin 7 kat dibinde. Tuhaf olan da bu ikisi sadece birkaç dakika farkla.
Hayatı uçlarda sınırda yaşamak her zaman güzel bir şey midir?
Hayatı uçlarda "sınırda" yaşamak her zaman güzel bir şey midir?
Cevapla