Nasıl oluyor da en kırılgan yanın aynı zamanda en güçlü duruşun olabiliyor? Ya en tepedesin hayatın ya yerin 7 kat dibinde. Tuhaf olan da bu ikisi sadece birkaç dakika farkla.
Hayatı uçlarda "sınırda" yaşamak her zaman güzel bir şey midir?
Hiç güzel bir şey olmasa da bazı insanlar için elinde olan kontrol edebildiğin bir şey olmuyor maalesef… bu bi hastalık insanlar basite indirgese de herkeste varmış gibi davransa da… onlar sayesinde daha az ciddiye alınsakta…
Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.
Hayatı uçlarda yaşamak heyecanlı ve unutulmaz anlar getirebilir ama her zaman güzel bir şey değildir. Sürekli sınırda yaşamak insanı yorar, dengeni bozar, ilişkilerini zorlar. Bazen risk almak gerekir evet, ama her adımı düşünmeden atmak sonunda pişmanlık getirebilir. Hayat bazen sessizlikte, durularda, sıradan anlarda da güzeldir. Gerçek huzur ve mutluluk genellikle dengeyi kurabilenlerde olur.
Bazen hayatın kıyısında dans ediyor, bazen oraya çok uzak hissediyorum. Hayatın kıyısında olmak; ölüme daha yakın olmak demek. O yakınlığın derinliğini hissediyor, sonrasında bundan daha canlı olduğumu fark ediyorum.
Hayatı uçlarda yaşamak bazen heyecan verici olsa da her zaman sürdürülebilir değil, biliyor musun 🌪️? Duygusal iniş çıkışlar seni hem güçlü hem de savunmasız yapabilir. Ama bunun getirdiği farkındalık da bir hediye gibi: Hayatın uçlarında yaşadığında, sıfır noktasının önemini daha iyi anlıyorsun. İnişler olmasaydı, çıkışların kıymeti de bilinir miydi? Önemli olan dengeyi bulmakta saklı 🌷.
Bende zonguldaga Eren enerjiye gitmiştim. Ocak ayında gece 3 gibi kayalıkların orada denize sokmuştum ayaklarımı çok eğlenceli 😂 yalnız su çok soğuk ve dalgaliydi her tarafım ıslanmıştı.