Bir ara sevgilim beni kıskandığı için anlık sinirle garsona çattı biraz ama sonra pişman oldu böyle kişiler iyi midir kötü müdür?

Beni kiskanmıştı sonra bizde kafeye gitmiştik garson geldi yanımıza bişiler dedi hani bazı kafelerde çocuklar için oyun alanı olur ya işte o oyun alanı olan tarafta velisi olmayan kişiler oturamiyor diye garson bizi diğer masalara gitmemizi söylemişti güzel bir şekilde yani ona ne deniyorsa sonuçta işi olduğu için garsonda onu yapıyor mecbur neyse işte sonra sevgilim de beni o gün kiskanmisti sinirliydi diye garsona çatmıştı zaten kavga etmek için bahane arıyorum şu an demişti ama sonra biraz oturduk işte siniri geçince pişman oldum çocuğa çattığım için falan dedi

Bir ara sevgilim beni kıskandığı için anlık sinirle garsona çattı biraz ama sonra pişman oldu böyle kişiler iyi midir kötü müdür?
Cevapla