Çok fena telefon bağımlısı oldum ben napıyorum?

30 yaşındayım. Okudum ama atanamadım bir süre özelde saçma işlerde çalıştım çıktım. Evlenmedim ailemle yaşıyorum. Haftada birkaç gün meslek edindirme kursuna gidiyorum. Onun dışında evdeyim ev işleriyle uğraşıyorum ve arta kalan zamanlarda hep telefonla vakit geçiriyorum hatta yemek ve ev işi yaparken bile telefona bakıyorum. İnsanlarla uygulamalardan konuşuyorum ve çok nadiren buluşuyorum. Resmen sanal dünyada yaşıyorum ve bundan kurtulamıyorum. Çok fena bağımlı oldum napıyım ben?

Çok fena telefon bağımlısı oldum ben napıyorum?
Cevapla