Duygularınızı tanımada ve yönetmede yeterli farkındalığa sahip misiniz?

Selamm,

Öfke kontrolü ve yönetiminden hep bahsettik. Bunu yapabilenleri de başarılı görüyoruz. Fakat insanlar sadece öfkeden ibaret değildir. Sahip olduğumuz bir çok duygu vardır. Bu duyguların tamamını yönetmek imkansız olmasa da fazlasıyla zordur.

Mesela yıkıcı, üzücü bir durum karşısında üzülmemeyi tercih etmek gibi...

Peki siz kendinizde bu gücü görüyor musunuz? Duygularınızı yönetebiliyor musunuz?

Duygularınızı tanımada ve yönetmede yeterli farkındalığa sahip misiniz?
Duygularınızı tanımada ve yönetmede yeterli farkındalığa sahip misiniz?
Cevapla