Evleniyorum Kocamın gözü sürekli dışarıdaki kadınlarda beni boynuzluyor , ayrılıyorum bekar kalıyorum , farklı amaçlarla yaklaşıyor vermediğimi anlayınca başka kadınlara gidiyorlar, evlenmeye niyetleri yok, evli erkekler bana yürüyorlar , şansını denemeye çalışıyorlar, ben evleniyorum benim kocam Başka karılara gidiyor , Yani ben ne yapayım arkadaşlar, benim Beynim durdu artık, hayat bana karşı mı evren tek başıma ölüp gitmemi mi istiyor. ok eger istegi buysa artik omur boyu yanliz kalicam. insanlar mı gerçekten artık bozuk yani hayatın istediği ömür boyu tek kalmamsa ben pes ediyorum artık ve bunu kabulleniyorum artık hiçbir erkekle görüşmek dahi istemiyorum hepsi bütün esc'lerin olsun ben de bu kadar , evrenin istedigi olsun kimseyle olmak istemiyorum artık
Artık gerçekten sabrım kalmadı bu Erkekler ne istiyor ciddi olarak soruyorum Çıldırmak üzereyim?
Kardeşim acele etmiyorum ben ilk eşimden 8 sene önce ayrıldım, bukadar zaman sonra 2023 te biriyle evlendim tekrar oda surejli aldatiyordu , ondan da ayrıldım ve yine aynı döngü evliler bana yürüyor bekarlar takılmak istiyor , benim koca başkalarına gidiyor bunların derdi ne
Dışarıdaki evli veya bekar erkekler beni kullanmaya calisacaksa , ozaman kendi kocamla olurum benim erkeğim gidip başka karıları kullanıp bana gelsin evine daha iyi bune yahu
Ömrümü 4 duvarla geçirip kedilerle kopeklerle ölüp gitmek istemiyorum aile kurmak çocuk sahibi olup sevdiğim adamla ömrümü geçirmek isterim ve yaşım geçiyor korkuyorum anne olamam diye ve üstelik yakışıklı gençken bana gelmeyip yaşlanınca karşıma çıkacak olanları da o saatten sonra ben istemem zaten
Bacım evleniyorum benim koca başka karılara gidiyor boynuzluyor. ayriliyorum evliler bana yürüyor, bu seferde ben metres konumua dusucem Allah korusun, bekarlar evlenmek istemiyor onlarda takılmak istiyor ne yapacam ben
Simdi senin Bi soruna gözüm takıldı telefon saklıyor eşiniz sanırım benimki De öyleydi tuvalete bile girerdi ve sonunda yakalamistim kadını da gördüm aradım kavga etik
ben ilk eşimden 8 sene önce ayrıldım, bukadar zaman sonra 2023 te biriyle evlendim tekrar oda surejli aldatiyordu , ondan da ayrıldım ve yine aynı döngü evliler bana yürüyor bekarlar takılmak istiyor , benim koca başkalarına gidiyor bunların derdi ne
İlk olan calismiyordu üç guveysi geldi ve bazen evden gidip aylarca gelmiyordu kafasına göre hareket ederdi. Bu yenisi de şiddet uyguluyordu aldatiyordu madde kulaniyor ondan bitti
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kaçan kovalanır,
https://www.youtube.com/watch?v=xFzVN2Yb-f0Sen erkeklerin ne istediği sorusunun cevabını kovaladıkça,
O senden kaçacaktır.
Ve " Ders sen öğrenene kadar devam eder " ..
Evlenmeyip çok mutlu olanlarda var özellikle mutluluğu bir erkekte aramamak gerek arkadaşların varsa gez dolaş keyfine bak
Ömrümü 4 duvarla geçirip kedilerle ölüp gidecek değilim aile kurmak çocuk sahibi olup sevdiğim adamla ömrümü geçirmek isterim
Buradan sosyal medyadan cidd ilişki sahibi olamazsın çok zor
Dışarıdakiler de aynı ne sanıyorsun ki
En azından dışarıdan ne halt olduklarını görüp bitiriyorsun sanal ortamda umutlanıyorsun niyetini anlayınca hayal kırıklığı yaşıyorsun
Günümüzde ciddi ilişki sayısı günden güne azalıyor gerçek bu zaten
Bende boşandım bence siz acele ediyorsunuz bı sure uzak durun erkeklerden
Şarap iccekmis zıkkım iç yazsaydın ona
Kardeşim acele etmiyorum ben ilk eşimden 8 sene önce ayrıldım, bukadar zaman sonra 2023 te biriyle evlendim tekrar oda surejli aldatiyordu , ondan da ayrıldım ve yine aynı döngü evliler bana yürüyor bekarlar takılmak istiyor , benim koca başkalarına gidiyor bunların derdi ne
Yoldan çıkıyoruz işte Allah'ın belasini bekliyoruz
Herkes aldatıyor herkes bı halt yiyo sonumuz nereye gidiyo belli değil
Dışarıdaki evli veya bekar erkekler beni kullanmaya calisacaksa , ozaman kendi kocamla olurum benim erkeğim gidip başka karıları kullanıp bana gelsin evine daha iyi bune yahu
İkiside aynı halt bence
Uzak dur öyle adamlada evli kalma
Ne yaoacam ben
Aldatiyosa bekar kal onurunla yaşa dürüst birine rastlayans kadar evlenme nasip
Yani kadın yapınca kuzum... Erkek yapınca normal mi oda orsp.. bence
Ömrümü 4 duvarla geçirip kedilerle kopeklerle ölüp gitmek istemiyorum aile kurmak çocuk sahibi olup sevdiğim adamla ömrümü geçirmek isterim ve yaşım geçiyor korkuyorum anne olamam diye ve üstelik yakışıklı gençken bana gelmeyip yaşlanınca karşıma çıkacak olanları da o saatten sonra ben istemem zaten
Valla ben kopegimle yaşıyorum benimde yaşım geciyor napim bı kasarla mi evlenim hergun beni boynuzlasin
Öyle olacağıma bekar yasarim tek
En iyisi
Bencede o yüzden dedim acele etmeyin
Erkeksiz kalma korkusundan kafayı yiyen bir dişi daha
Erkekler cinsellik öncelikli yaşarlar maalesef ama değerli insanlarda var
Çoğu bu kafada hadi ordan edin
Bacım evleniyorum benim koca başka karılara gidiyor boynuzluyor. ayriliyorum evliler bana yürüyor, bu seferde ben metres konumua dusucem Allah korusun, bekarlar evlenmek istemiyor onlarda takılmak istiyor ne yapacam ben
Benimkide öyle bacım peşindeyim iz iz gidiyorum ardın dan sen yinede koru kendini taviz verme
Simdi senin Bi soruna gözüm takıldı telefon saklıyor eşiniz sanırım benimki De öyleydi tuvalete bile girerdi ve sonunda yakalamistim kadını da gördüm aradım kavga etik
Bende resmini buldum inkar etti soruyu okuduysan böyle işte bunlar
Benzer durum bende oldu ilişki olarak değil sadece arkadaş olarakta
Biraz durulmaz lazım kafanı toplamanın lazım
ben ilk eşimden 8 sene önce ayrıldım, bukadar zaman sonra 2023 te biriyle evlendim tekrar oda surejli aldatiyordu , ondan da ayrıldım ve yine aynı döngü evliler bana yürüyor bekarlar takılmak istiyor , benim koca başkalarına gidiyor bunların derdi ne
Özel değilse ilk boşanma nedeniniz ney
Bunu şundan dolayı sordum 2 evliliğiniz de mi aynı sebepten bitti
İlk olan calismiyordu üç guveysi geldi ve bazen evden gidip aylarca gelmiyordu kafasına göre hareket ederdi. Bu yenisi de şiddet uyguluyordu aldatiyordu madde kulaniyor ondan bitti
Anladım şans size gülmemiş diyecektim ama ikisinden de kurtulmuş sunuz şükür sanırım seçimleri yanlış yapıyor sunuz
Düzgün biri var mı bak gör etrafına al bak mesajı paylaştım oku gözünle gör hepsi bu kafada
Bişey diyeceğim yargılanacağım o yüzden demek istemiyorum
Seçimlerini gözden geçir.
Kadin olmak zor valla
Sen bence bir süre uzaklaş erkolardan kafanı topla
Kim istemez mutlu olmayı ki. şans işte..
Geçmiş olsun insanlar çok bozdu
Erkek bezmiş
üzücü...