Güncellemeler
1 yıl
Evettt?
Ya şöyle düşün bir kız bir erkeğe sen çok sempatiksin diyorsa ne demiş oluyor?
Aynısı bence.
Bir kız bir erkeğe çok çekici ve yakışıklı buluyorsa sen çok sempatiksin demez Yani çok fazla bir beğeni varsa onu öyle ifade etmez
Bir erkekte çok seni beğenmiş olsa bu cümleyi bence kurmaz farklı cümle Kullanır ama tabi tanımıyoruz seni de tanıyoruz o kişiyi de tanımıyoruz çok net bir şey söylemek zor
Cevap
4Cevap
güldürebiliyorsun demek ki karşındakini iyi bir şey
Evlenelim demek istiyor 🫣
İyi mi kötü müü
evlilik kötü mü sence
Seninle iyi vakit geçiriyorum diyor sadece
İyi bir şey demiş bence hakaret cümlesi değil
Iyi bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?