Hiç böyle bir şey başınıza geldi mi? veya çevreden duyduğunuz oldu mu?

Biz sevgilimle ne zaman buluşmaya çalışsak hep bir sıkıntı oluyor. Ya cenaze çıkıyor, ya ailemiz normalde asla arayıp sormayan ailemiz nasıl oluyor da arayıp neredesin sen diye kızıyor. ya da ben sevgilimle telefonda konuşurken biri dalıyor konuşmamızı engelliyor. konuşamıyoruz doğru düzgün bile. ikimizde çok şey yaşadık ve atlattık. hala bu tür olaylarla uğraşıyoruz. çok merak ediyorum neden böyle oluyor diye? illaki bir şeyler oluyor yani. hep bir engel var. sizce nden oluyor bu? sizce bu imtihan mı yoksa ceza mı? sizce imkansızız diye mi veya sabır testi mi yapılıyor anlamıyorum. lütfen doğru düzgün açıklayabilir misiniz? artık hocaya başvurucam o derece bunaltı var üzerimizde.

Hiç böyle bir şey başınıza geldi mi? veya çevreden duyduğunuz oldu mu?
Cevapla