Konuşurken yüzüme bakılmamasının rahatsız hissettirmesi normal mi?

Kuzenim mesela. Konuşurken çok nadir yüzüme bakar. Televizyona bakarak, ya da başka bir şekilde bir yere bakarak konuşur. Bu durum beni rahatsız hissettiriyor.

Aynı şekilde dayım da böyle başka yere bakarak konuşuyor. Bir ara özgüveninin düşük olduğunu söyledim. Özgüven mi kaldı bende, hayatımız mahvolmuş dedi.

Dediğim gibi bu şekilde yüzüme bakılmadan konuşulması beni rahatsız hissettiriyor. Ben de onlarla konuşurken göz teması kurmamaya, yüzlerine bakmamaya başladım.

Sizce böyle durumlarda rahat mı olunmalı yoksa ben mi biraz abartıyorum?

Konuşurken yüzüme bakılmamasının rahatsız hissettirmesi normal mi?
Cevapla