2 saat önce 16 saatlik yoldan geldim. Yatıp uyumak yerine evdeki işlerimi halledeyim dedim. Arızalı eşyalarım vardı onları tamirciye bıraktım. Muhtemelen tamir edilene kadar da temizlik yapıcam🤣 Kahvaltıyı da aradan çıkarayım 🤭🤭 Herkese günaydın, mutlu günler 🌸
İşlerinizi erteler misiniz, zamanında mı yaparsınız?
Bugünkü planımız aniden ertelenince hemen b. planı yapıp bir arkadaşa oturmaya gittik. Çocuklar güzelce oynadı. Kahvaltıyı simitle tahin pekmezle noktaladık ama üstüne içtiğimiz kahve biraz fazla geldi. Gittiğim gibi döndüğüm otobüsten indikten sonra eve girdim, çöpleri attım, bir makine çamaşır attım, namaz kıldım, üstümü çıkardım ve azıcık dinlenmek için uzandım. 16 saatlik bir yolculuk değildi ama bu hayatta çocuktan sonra öğrendiğim altın kural: çocuk uyuduğunda dinleneceksin!
Eğer sevmediğim bir işse ertelerim ister istemez bu bazen başımı sıkıntıya sokar ama bu şekilde işin sonunda o işi yapmak zorunda kalıyorum her türlü bir şekilde yetiştiriyorum bitiyor