Şekil A ve ben.. yarına kalmaması gereken işler ve ben tembellik yapıyorum 😕


Tonla yapmam gereken şey varken ben temsili assjdk
Selamlarss. İşten işe değişir ama genelde kendi işlerimi biraz ertelerim ve hatta hastalık kıvamına geldiği olmuştur ama artık o kadar ertelemiyorum. Seven sevdiğine söylesin demişler. Ertelemeyin arkadaşlar çok fena bir hastalığa dönüşüyor sonra.
Cevap
34Cevap
işi gücü bırakıp arabanın içinde heryerde uyurum
Zamanında yaparım
İlla o yumurtanın stresini yaşayacağız, daha zaman var diyerek ertelerim genelde.
O an ki ruh halime bağlıdır ama genelde son sanineye bırakırım...
6 aydır telefonumdaki fotoğrafları sisteme aktarmam gerekiyor, bugün 19 Temmuz hala aktarcam 😀
Her daim zamanında hatta 10 dk öncesinde bile diyebilirim.
İşe bağlı. Zamanı gelince yapmış olurum hayat sürprizlerle dolu ve birşeyleri ertelemek için çok kısa.
Bi işi sonraya bırakmışsam o işin zamanı o sonraki vakit demektir. Dolayısıyla her işimi zamanında yaparım
Yapmam gereken bir şeyi ertlersem işte o zaman hiç yapasım gelmiyor o yüzden vaktinde yapıp bitiriyorum
Her zaman son dakikaya bırakırım. Yumurta gelip tık tık yapınca da anaa yapmadı mıydım ben onu der ufak bir şok bahanesiyle zaman kazanırım
Önemli ise hemen orta önemli ise zamanında çok önemli değil ise sonraya ertelerim
Anında yapmaya çalışıyorum
Zamanında yaparım. Tembellik bana göre değil. Zaten sonraya bürakılan işler hep bekler.
Her şeyim zamanında yapılır erteleme sevmem erteleyen insan da sevmem
zaman insanın en büyük düşmanıdır asla ertelemeyin..
Yarına ertelemeyi sevmem ama yetiştiremeyeceğim bir şeyse söz vermem. 😎
Zamanında yaparım.
Hepsini son dakikaya bırakırım. :D
Önemsediğim şeyleri zamanında yaparım
Son dakika yapmayı seviyorum.
Zamanında yapamaya özen gösteririm
Bu ara zamanında yapmayı tercih ediyorum.
Sonraya bırakıyorum
Zamanında yapmaya çalışıyorum
Zamanında hatta anında yaparım
Yerinde ve tadında her daim
Zamaninda yapmaya özen gösteririm
Ertelemem pek, zamanında yaparım.
genelde bitmesinden yanayım kafayı takmamak icin
O anki ruh halime bağlı
Üşengeç biri olmasam cumhurbaşkanıydım
Son dakikaya bırakırım hep patlar bi yerime 😂😂😂
Genelde sonraya bırakma taraftarıyım..
İşime bağlı olarak karar veririm.
Son ana kadar ertelerim
Ertelerim son anda yetiştirmeye çalışırım.
zamanında yaparım ama bazen ertelediğim olur
Zamanında yapmazsam stres olurum
Ertelemiyorum direk yaparım ama önemli bir şey değilse ertleiyorum
Ertelemem. Zamanında yapmaya alıştım.
Zamanında yaparım
Bazen ertelerim.
Zamanında yaparım ertelemeyi sevmem
Anında
Zamanında her zaman
Dakik
Zamanunda
Zamanında yapıyorum
her şey zamanında güzel.
Zamanında yaparım sonraya kalırsa yapmam
Sonraya ne demek son ana ertelerim
Monköö 🤔
İşe bağlı.
Sonraya
Hemen
zamanında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?