AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
O yaştaki erkekler evlenmek ister ciddi düşünür. Yani liseli aşıklar gibi mırç mırç ilişkileri çekmez
Hay allahım nerde yaşıyorsunuz siz. Keşke o yaştakı erkekler dediğiniz gibi olsa o zaman bu soruyu sormamış olurdum. Duygusal kadın mırç mırç yapmıyor. Anca o trip atan kadın yapar. Duygusal olan sever değer verir dürüst davranır el üstünde tutar, ve karşışilığı ister. Çoğu adamda da bunu yük olarak görür ve bunu elde tutacağına yüzeysel ilişkileri, daha az duygusal ilişkileri tercih ediyor. Nedenini siz düşünün artık
Zamanla ilişkileri dolayısıyla duygusallığı körelmiştir diyelim. O duygusal aşkları daha küçük yaşlarda yaşayıp zamanla bıkmıştır
Duygusal kadın herkese ağır gelir.
herşeyden ağlayacak bir şey bulur
Öyle değil. Ben mesela duygusalım. Aşırı. Ama onun yanında hiç ağlamadım. Aynı zamanda olgun biriyim. Onu arayıp da kavga bile etmedim. Sorun varsa nazikce belirterim kırmadan dökmeden. Sadece verdiğim şeyin az da olsa karşılığı görmek isterim. Kullanmam, yalan söylemem, anca sevgi veririm. Neden aşk bazı adamla ağır geliyor? Neden orada kalırsa sanki evlenmek zorunda kalır gibi oluyor. Ki ben hadi yarın evleneyim diyen biri değilim. Ama çok duydum " Hem duygusalsın hem özgüvrnli bu da adam gibi olmayan adamlara ağır geliyor yük oluyor ve daha yüzeysel ilişkilere yönlendiriyorlar kendilerini" Ben de o yüzden soruyorum..
Ben açıkçası senin gibi birini tanımayı çok isterim o güzel duyguları hissetmeyi çok istiyorum. Gerçek ve güvenilir aşk dolu bir ilişkim olmasını çok istiyorum.
Bana kalırsa senin sevginin fazla gelmediği bir erkek denk gelmemiştir sana
Evet boş insan çıktı boş da kaldı benden sonra.. sevgiden anlayan biri olsaydı böyle olmazdı, dediğiniz gibi
Pek bir şey diyeceğim sabah seni öperek uyandırması. Sesini sevdiği için telefonda uzun uzun konuşmak istemesi seni rahatsız eder mi?
Mutlu eder. Öperek uyandırığı zamanlar da en mutlu bendim. :)
Her akşam sesini duymadan uyumak istememesi peki?
Bu sorduğunuz şeyleri duygusal bir insan için o adamı seven için çok değerli. O adamdan bunlar geliyorsa dunyanın en mutlu kadın o kadın olur.
Bu saydığım şeyler benim hem hoşuma giden şeyler hem de kadınıma yapmaktan zevk aldığım şeyler
Boş şans size ne diyelim.
Tanışmamızın bir mahsuru var mı?
Tanışmak için gelmedim. Bir adam sırf ben güzel davranırım dedi diye tanımak istemem. Soru sordum kendimle ilgili. Her soruda tanışmak bilmem ne yapmayın yani.
Sen bilirsin.
bana ağır gelmez.. kaç tane erkekle tanıştın ki bu çıkarımı yaptın.
Benim kaç tane tanıştığımı sorun değildi ki. Genel gördüklerimden, bana arkadaşların söylediklernden ya da 2 yalnış deyinmlerimden.. herkes böyle olmazsa da bu devirde bşraz böyle gibi
Çünkü genelde hayatın gerçeklerini öğrenmiş ne istediğini bilen daha realist kadınlar ilgi çekiyor.
Duygusal kadın dedim, kendini yetiştirmemiş kadın demedim ama. Oysa kendime gelecek olursan gayet de kendi ayaklarım üstüne duran biriyim ne istediğimi bilen ne yaptığımı da.. Sadece yüzeysel ve takılmalık bakmıyorum. Duygusalım. Realist olmamakla ilgisi yoktur yani.. Sadece günlük yaşmayı sevmiyorum
Kendini yetiştirmiş insanlar duygularını kontrol etmeyi edemezse de dizginlemeyi bilir.
Siz duygusal kadın diyince neden duygularını kontrol edemiyor anladınız? burada anlamanız gerek şey sadece, duygusal kadın duygu verir hissetirir sana yüzeysel bakmas rahat bakmaz. Ama güzel davranır sana karşılık bekler duygu anlamında. Sadece gez toz odaklı değil. Yoksa seni bunalıyor arayıp ağlıyor drama yaratıyor soz konusu değil.
Zaten duygusal kadın gerçekten sevince de nerde duracağını iyi bilir
Yüzeysel ve takılmalık bakmıyorum meselesi duygusallık ile alakalı bir konu değil ama. Ben onu o şekilde algılamadım. Sen aşk ilişkilerinden bahsediyorsun ben genelden.
Sorumda genel bir şey yoktu ama, aşk olarak sormuştum. Yoksa arkdaşlarım benim duygusallığıma napsın hani
Kişilik Karakter kısmında paylaşmışsın. İlişkilerinin duygusallık çerçevesinde kurulması çok doğal. Ama o bile bir yerde risk. Çok insan var duygularının esiri. Sevilmediği ya da ihanete uğradığı insanların peşinden koşmaya devam eden "seviyorum" bahanesine sığınan.
Görmemişim yalnışlıkla olmuş.
Kendi adıma bilakis tam tersi diyorum tabi dıygusal kelimesinin altını nasıl doldurdugunuz önemli psikolojisi bozuk sürekli melankolı takılan birini bende çekemem
Duygusal demek onu seven demek. Onu kullanmayan ona günlük bakmayan, ama derin duyguları beslenen kadın. Onu el üstüne tutan, dürüst davranan değer veren. Yüzeysel bakmayan.. Oysa melankolik zırvalayan çocuk kalan vs kadından bahsetmiyorum
Yine tam aksine bu dediğiniz değerlere ben 30 yaşımdan sonra kavuştum
Keşke herkes siz gibi farkına varmış olsaydı..
Herkesi beklemek yerine aklınızı kalbinizin önüne cıkarıp doğru kişilerle doğru tercihlerle ilerlemenizi tavsiye ederim
Ben çok incindim. Herkesi beklemek olay değil.. sadece bir ömür için incindiğim için anlamak istedim. Ne güvenim kaldı ne hevesim sevmek için. Gerek yok diyorum.. insanlar artık farklı, beklentiler farklı, yüzeysel.. bu da kalbime ağır geliyor. Yine de teşekkürler size 🙏🏼
Tabi biryerlerde yine güzel insanlar var oluyor.. az da olsalar.. kısmet
Umut en büyük nimettir yine söylüyorum kalbinizi değil aklınızı kullanın
Gelmiş belli bı yasa hızlı yaşamak istiyor olsun bitsin
Uğraşmak istemiyorlar sadece sevişmek istiyorlar
Daha rahat kadınla, duygusal olmayan, derin bakmayan.. daha rahat mı geliyor onlara? orada bir süre kalmak ağır gelmiyor mu? Sorun bu mu..
Duygusal olmayan kadında gitmek de zor olmaz kalmak da o yüzden daha iyi
Yük de hissetmiyorlar.. Anladım..
Bana gelmez aksi daha tatlı gelir
O zaman sevmekten aşktan korkmuyorsun. Bunun sorumluluğunu taşımayı da.. güzel
Seni tanımayı isterdim ama gelmezsin
Neden ben olgun kadın tercih ederim
Duygusal kadın da olgun kadın. Ama duygu verir duygu ister yüzeysel rahat takılmaz.. Sorun burada zaten.
Evet doğru benim de tam istediğim bu. Hayatina olursa her şekilde erkeğini tamamlar
İşte evet anladınız.. Ama sanırım bazı erkeler bu sorumluluktan bu duygudan kaçıyor, kaldıramıyor. Bunun yerine yüzeysel rahat sevgililik yapmak daha kolay galiba..
Ben duygusal ve olgun bayan arkadaşımla yaşadım. Onun duygularını ne zaman nelere kırılacağını ne zaman üzüleceğini bilirim. Bir erkek duygularını anladığı kadını mutlu ederse aynı karşılığı ondan fazlası ile alır cinsellikle bile yaşamadığı duyguları tadar
Ne güzel açıkladınız. Bunu yaşadım.. nerde neye kırılacağını iyi bilirdi baştan bile hep de ona göre konuşurdu dikkatlı davranırdı.. Duygularımı anladı diye ve yalnış bir şey söylerse kırılacağımı bildiğinden.. Ama ne yazık ki arkamda çok şey yapmış...
Zaten duygusal bir kadını da hayattan koparan bu tür olaylar. Anlaşıldığını bilmek onu dünyanın en mutlu kadını yapar. Ancak böyle bir durumda yıkılır. Umarım sizin hayatınızda ömürlük biri olur
Evet.. Bir ömür için incindim.. Teşekkür ederim 🙏🏼
Sizi anlayabilmek güzeldi hoscakalın
Kaldıramıyorlar ritim bozukluğu yaşıyorlar 😃
Ne gibi 😂😂
Eceli gelen köpek cami duvarına atlar misali 🙂🙂
şu an duygusal boşluktasin duygusal. bosluk tarafında da olan sensin bunu da zaten beceremiyorsun
Çarşafa dolanacan bunu da biliyorsun istediğin kadar gizlen saklan ama cok büyük oyununun içindesin ve gerçekten farkına varamaman seni o kadar kucuk düşürüyor ki sevdiklerini herşeyini birer birer kaybedeceksin ortada kaldığın da ise ben ne yaptım diyemeyecek kadar zavallı olucaksin işte o zaman anlicaksin gerçekleri yaşadıklarını gördüğün tattığın herşeyi şimdi içindeki kurguyla mutlu olduğunu düşünüyorsun geçmiş olsun senin için zaman çoktan doldu kal sağlıcakla ,🙏🙏
Neler oluyor neler yazıyorsun? hiçbir şey anlamadım? Yalnış yerde mi yorum yazdın acaba bu ne? Sorduğum soruyla ne ilgisi var 😁
Sen değilsin demi o
Valla uğraşamayacağım, soru duruyor. Net cevap veren versin. Dramadan gerek yok. Çok saçma şeyler yazmaya da hiç gerek yok
Sen diyorum o kişi değilsin demi diyorum
Bende sana ne diyorum? Soruya göre cevap vereceksen ver. Kim olduğuna napacaksın?
Burdan devam etmeyelim olur mu
Pardon da kimsin sen? Nerden devam edeceksin? Kiminle derdin var da saçma saçma şeyler yazdın yukarıda?
Bu sorun kişiden kişiye göre değişir.
Daha sakin şeyler istediği için
Başk birine yazdığım yorumu kopyalıp paylaşacağım sizinle sadece, daha iyi anlayın diye.
Öyle değil. Ben mesela duygusalım. Aşırı. Ama onun yanında hiç ağlamadım. Aynı zamanda olgun biriyim. Onu arayıp da kavga bile etmedim. Sorun varsa nazikce belirterim kırmadan dökmeden. Sadece verdiğim şeyin az da olsa karşılığı görmek isterim. Kullanmam, yalan söylemem, anca sevgi veririm. Neden aşk bazı adamla ağır geliyor? Neden orada kalırsa sanki evlenmek zorunda kalır gibi oluyor. Ki ben hadi yarın evleneyim diyen biri değilim. Ama çok duydum " Hem duygusalsın hem özgüvrnli bu da adam gibi olmayan adamlara ağır geliyor yük oluyor ve daha yüzeysel ilişkilere yönlendiriyorlar kendilerini" Ben de o yüzden soruyorum..
Sakin dediğiniz şey nedir? Onume bakıp onun yaptıklarını görmezden gelmek mi? Keyfime bakıp yğzeysel bakıp eğlenme odaklı mı olmam lazım? Sevmek sevilmek böyle bir şey mi?
Saymakla bitmeyen sebeplerden dolayı.
Sebep ne, yüzeysel ilişki yapmak rahatlık veriyor diye mi? Duyguları uyandırmıyor diye mi? Derin bakmıyor diye mi? Hissetirmiyor diye mi :) Üstüne yük gelmiyor diye mi..
Kimse burada zırvalayan kadından bahsetmiypr.. sadece seven derin duygu besleyen değer veren kadından bahsediliyor
Yooo yüzeysel ilişki de yaşamıyorum. En başta bunun gibi karşıdakini tamamen kendi "duyguları" öyle diye sürekli suçlayıp psikolojik siddetle zan altında bırakma var mesela.
Niye sürekli suçlayım? Niye zan altınds bırakayım? Beni özel hissetirmişse eğer aylar içinde değer vermiş gibi yapmışsa zamanımı boşa harcamışsa, yalan söylemişse, kaliteli adamdan en kalitesiz biri çıkmışsa çoğı şeyler söylemeye hakkım var. Ki ben çirkinleşmem hakaret etmem. Ama bunları söylemekten de çekinmem. Bana bir şey hissetirmemiş adamı sevecek değilim hani benim duygular oyle diye :) bir şey vermiş ki bu duygularımı vermişim.
dert çekmek erkek için külfetli ondandır
Daha rahat kadınla dert çekmez mi
çeker mi
Çekmez dimi.. kadın da önüne bakar.. derin bağlanmaz.. ona da daha yüzeysel bakar..
Bu da rahatşık hissi veriyor sanırım
aynen yaş ilerledikçe tahammül azalıyor
Keşke tahammül sorun olsaydı.. Sorun sevgisizlik değersizlik.. İnsanlar artık eskisi gibi değil maalesef
menfaatçi oldu herkes kimse sevme derdinde değil
Evet..
sen duygusal mısın peki
Şey yokta ondan
Ne yok..
Amac pompake
Ondan dolayı mı yüzeysel ilişki ağır gelmiyor? Daha rahat hissetiriyor diye mi
Aynen öyle ;)
Bana normal
Aşktan korkmuyorsun o zaman, sorumluluğu alabiliyorsun
Evet.
Alamayanlar kaldıramıyor demek
Yaş kac senin
29
Nelerden hoslanirsin
iticiler
Bir kadını bir adamı sevmesini ne zamandan beri itici oldu?
Ne alaka
Detaylı anlatirmisin
Cokmu duygusalsin
Nasıl yani?