Duygu değişikliği yaşıyor musunuz yoksa tek ben miyim?

Bazen kendimi çok seviyorum bazen de kendime hakaretler ediyorum slaksın aptalsın herkes seni ezikliyor falan diye

Duygu değişikliği yaşıyor musunuz yoksa tek ben miyim?
Cevapla