Karşıdaki kişi dediğimi anlamayınca sinirleniyorum sizde de oluyor mu?

Mesela bir ima yapıyorum anlamıyor bir de laf sokmaya çalışıyor deliriyorum ya da bir espiri yapıyorum anlamıyor ya da bir şey söylüyorum ne dedin diye tekrar tekrar dinlemeyip söyletmesi varya beni çileden çıkartıyor. Pratik olmayan şeyler beni delirtiyor sizde de böyle şeyler oluyor mu benim mi sıkıntım bu
Karşıdaki kişi dediğimi anlamayınca sinirleniyorum sizde de oluyor mu?
Cevapla