Güzellik mi kazandırır, karakter mi? İnsanlar neden güzel ve çirkin olanlara farklı davranıyor?

Hepimiz toplumda güzel olanın daha fazla ilgi çektiğini, daha farklı bir şekilde yaklaşıldığını fark etmişizdir. Ama gerçekten güzellik mi önemli, yoksa içtenlik, enerji ve karakter mi daha etkili?

Güzel ya da değil herkes aynı değeri görmeyi hak etmiyor mu? Peki, insanlar neden dış görünüşe göre yargılar? Düşüncelerini merak ediyorum! 💕✨

Güncellemeler
1 yıl
Süper soruu🎈
Güzellik mi kazandırır, karakter mi? İnsanlar neden güzel ve çirkin olanlara farklı davranıyor?
Cevapla