Lise ya da üniversite öğretmenleri bir öğrenciye aşık oluyorlar midir sizce?

Merak ettim sizce?
Ya aşk bu ota da konuyor poha da konuyor.
Bunu genel söyleyecem evet bunu meslek olarak ayırmamalıyız ama o kişiye de çok dikkatli olmalıyız sapık çıkabilir ya da gerçekten seviyor olabilir bunu nasıl ayırt edeceğiz bilemiyorum ama bence o kişi zaten kendini belli ediyor.
Ben aşka karşı değilim sizde olmayın ama ne kadar doğru bilemiyorum. Bence iki taraf anlaşıyorsa sorun yok.
Lise ya da üniversite öğretmenleri bir öğrenciye aşık oluyorlar midir sizce?
Cevapla