Ben istemezdim. Babamla arada sorun yaşıyoruz. Saygısızlık etmemek için bir şey demek istemiyorum, uzaklaşıyorum. Aradan birkaç dakika geçince barışıyoruz 😂😂
Her zaman derim, benim bu hayattaki en büyük şanslarımdan bir tanesi belki ilk sırada olanı annem ve babam.. yeniden dünyaya gelsem ve ebeveyn seçme şansım olsa yine onları seçerdim.. o yüzden bu soruya gönül rahatlığıyla evet diyebilirim..
Sevdiğim yanları da var sevmediğim yanları da. Babamın disiplini ve merhameti olsun isterdim. Annemin bilgeliği, adaleti ve adaleti. Ama ısrarı, kendini sürekli verişi babamın panik liği, sabırsızlığı bazen tutan tembelliği olmasın. Kendi kişiliği olsun ki ben onu çözmek için heyecanlanayım. Hayatımda hiç karşılaşmadığım bir Gizem olsun çözdükçe daha da çekileceğim
İsterdim çünkü çok mutlu bir evlilikleri vardı ki ben annem gibi bir kadın olacağımı düşünüyorum babamı çok mutlu etti onun izindeyim tek eksik iyi bir eş 😄
İkisine de benzeyen birisiyle asla birlikte olmazdım. Oldukça zor ve zıt karakterlere sahipler. Uzlaşı ve anlayış ile geçinmek varken dediğim dedik kişilerden uzak durmayı tercih ediyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Hayır. Kendisi bazı konulardaki görüşleriyle beni şaşırtıyor... Kadının okumasına istediğini yapmasına tamam der ama azıcık açık giyinince ya da erkekler ev işi yapsın deyince saçmalık der... kısmen aydın bbiri kendisi sanırım ghg