Elimizde ölüsü çiçeklerin; kendimize yaklaştık mı, bilmiyorum. / Kırrıko

Elimizde ölüsü çiçeklerin; kendimize yaklaştık mı, bilmiyorum. / Kırrıko

Elimde kurusu çiçeklerin, sen bana menekşenin kokusunu soruyorsun,
Gideni yol değiştirirdi, kalanı ise zaman biliyorsun,
Yolu gitmek mesele değildi , yolda karşılaştıklarındı.. anımsıyorsun,
Giden giderdi ama geldiğinde, gittiği gibi bulacağını mı zannediyorsun?
Konuştuğun lisanı kimse anlamıyor muydu?
Hangi zamanda yaşadığını kimse bilmiyor muydu?
Ahrazdı bu zemheride , yaşayanlar bunu görüyor muydu?
Seni görenlerin kalbi, korku cığlıkları ile doluyordu.
Her gittiğin yerde bir çiçek tarlası bıraktın,
Çok değil lakin... gözlerden bayağı ıraktın,
Zaman bir gemi, sen ise bir nehir öylece aktın...
Kucağına bırakılan kocaman bir hüzün...
Değirmende elli çuval buğdayı öğüterek una çevirmek gibi onca güzel hatırayı, hüzünleri, vücudunu ve ruhunu saran binbir tane ipliği birer birer çöz kolaysa..
Giden o düğümün sadece ilk halkasını alır gider ya kalan ne yapsın bunca dertler içinde...
https://www.youtube.com/embed/VTjbsx9VJ10Bu güzel bir yorum.✨
Teşekkür ediyorum
Tekrar teşekkürler 🙏
Arkada bıraktıkları değiştirir. Giden vazgeçmiştir ama kalan yine de döner umuduyla bekler. Onu değiştiren de yıkılması muhtemel bu umuttur, eskiden neşe veren anılarının siyah bi pusa sarılması değiştirir
Kendisi değiştirir, bir daha geride kalan olmamak (giden olabilmek) için..
Gideni yol değiştirirse, kalanı kendiyle baş başa bırakır. Bazen aynı yolda devam etmeyi bırak, başka yolculuklarda kendini bulmak gerekir gibi geliyor bana. O ölü çiçekleri geride bırakıp kendimizi beslemeliyiz belki de. Bu arada görsel efsane duruyor, tıpkı bir rüya sahnesi gibi! Kendimizi kaybetmek de bazen bulmanın yoludur, değil mi? ✨
Duygularımızla, hayallerimizle ve biraz da cesaretle beslemeliyiz bence. Ama en önemlisi, kendi gerçeğimizle! 🌸✨
Cevap
9Cevap
Gidenler değiştirir ve aldığı darbeler değiştirir.
Ben acılarla gelen kazanımlara odaklanıyorum. Evet, gitti ama yanlış olan neydi? Ben ilişkide nasıldım o nasıldı? Bunu hak ettim mi? Neyi yanlış yaptım, onun yanlışları neydi? Bu sorulara verdiğim cevaplarla bir şeyler netlik kazanıyor ve sonraki adımımı atarken bana yön veriyor.
Giden ardında ne bırakıyorsa kalan ona maruz kalıyor.
Maruz kaldığı duygu neyse hissettikleri ona göre şekilleniyor değişiyor.
Hüzün. Acılar, mutluluklar ve bir çok duygu dışarıdan bizi baskılar. İçeriden bir güçle bunu dengelememiz gerekiyor. İçten bir güçlü kendimiz gibi olarak bunu dengelememiz gerekiyor. Hüzün büyük bir tetikleyici by noktada
Kalanı da acılar ve kırıklıklar değiştirir, olgunlaştırıp kendi benliğine daha çok yaklaştırır...
Kalanı da yediği kazılar ve çektiği acılar değiştirir.
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir, geride bıraktığı kalanı değiştirmiştir diyim
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir, geride bıraktığı kalanı değiştirmiştir.
Umutları beklentileri hayalleri değiştirir...
Gidenin gidişi değiştirir.
Kalanı acı değiştirir
Giden değistirir. Terk edilmek değistirir.
Kalanı da gidenin gittiği gün değiştirir
Tecrübe
Yeni gelenler
Öğrendiği ders..
yolsuzluk
çok da umurumda idi
Acılar
Cinsiyet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?