Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
3
Cevap
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Hocam. Latin Amerika ülkesi kızları ile tanış. Benezuella.. arjantin.. Türk kızlarının yüzüne bakmazsın. İletişim kurmaya açıklar. İyi hissedersem yaş farki sorun değil diyorlar. Senin ne kadar kazandığınınin benim için önemi yok diyorlar. Daha ilk bir kaç gün içinde. Bir erkeğin ruhunu okşamaya başlıyorlar bile. Teşekkür ediyorlar. Beni merak ettigin için çok mutlu oluyorum diyorlar. Birde bir seviyoar ki.. şiir gibi.. eğer severlerse asla onlar için imkansız yok. Bana biri.. ama çok samimi seven bir kadındı. Şunu dedi. Yeter ki bana sahip çık ve yanımda olduğunu hissettir. Ben seninle köprü altında da yaşarım. Eğer çok severlerse kendileri evlilik teklif ediyorlar. Yok efendim.. İlk adimi erkek atsin.. eğer seviyorlarsa duygularini açmaktan çekinmiyorlar. Bizim turk kizlarina bakıyorum.. partnerini seven 100 kızdan 90 i partnerinin ilk adımi atmasını bekliyor. Bekleyin bekleyin. Daha çok beklersiniz. Bir erkeği erkek gibi ve iyi hissetirmenin kitabını yazmislar. Onlar için cinselik yasak değil. .. konuşulmasi ve bilinmesi gereken bir konu. Anlatmakla bitiremem. Merhaba dediğin 10 kızdan 8 i ile sohbet edebilirsin. Ülkemde ise kız.. yazmış.. yalnızım.. mutsuzum.. hiç sevenim yok.. vb.. ya.. yaziyorum... böyle biriyim... sizinle ilgilnemke isterim diye.. dönüş yok. Vallahi bizim türk kızları adami çıldırtıyor. Yabancı kızla ilsiki o kadar konforlu ve rahat ilerliyor ki. Surat yapmak yok. Kapris yok. Ego yok. İlk o yazsın. O arasin.. ilk adımı o atsın takintisi yok. Seviyorlarsa her şeyi göze alıyorlar. Onlar için imkansız yok. Bizim turk kızı için.. İlişkide her şey bir sorun. Her şey hazır önlerine gelsin.. biz seçelim.. değerlendirelim istiyorlar.. tek sorun mesafe.
1
1 Yorumla
Soran
1 yıl
Çok güzel anlatmışsın aynen öyle ben öyle yabancı olarak oralı buralı diye bakmıyorum yabancılarım hepsi türk kızlarından daha iyi insanlar karşılarındakini insan olarak görüyorlar kendilerini yüksekten görüp bir tek ben de a. mm meemee var demiyorlar senelerce facebooktan disardan kizlarla cok konustum onlar başka yerlerdendi ama dediklerinin hepsi onlarda da var cok samimiler cana yakinlar cinsellik konusunda da tam olarak olmasa da yarim yamalak konusmuslugum var sordugum ettigim cinsellik degil zaten önemli olan insan olmaları seni de insan gibi görmeleri merhaba demen yetiyor güler yüzlüler seninle evlenecem diyor gel evlenelim diyor fotograf atiyorum o da atiyor dil olsa görüntülü konuşacaz yani o yüzden artık yabancı kızlar diyorum ben de türk kızlarında kendilerinde ego var cok fazla kendilerini üstten görüyorlar bir tek kendileri var kendilerinde memee a. mmm var zannediyorlar dedigin gibi herseyi erkeklerden bekliyorlar erkek yapacak kafası var işte herseyi istedigimiz gibi yapariz ederiz diyip sonrada erkekler niye böylesiniz diye kendilerini yırtıyorlar yaa burada seni daha da sinirlendiriyorlar ben istedigimi yaparim ama ben bir sey yapmadim magduru oynarim kafası var zaten türk kızlarından uzağım o yönden iyiyim ama yine de görüyorum yaa o çok canımı sıkıyor
Nerde serseri, it kopuk varsa onu seviyorlar. Karakterli bir erkek denk gelse karşılarına şeytan gibi kaçarlar. Sonunda da hep ağlıyorlar tabi. 30'undan sonra da efendi erkek arıyorlar. Yok öyle. Ben 20'lerinde efendi erkek arayan biriyle evleneceğim yaşım ne olrusa olsun.
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
İşte önce it serserileri sevip onlarin altlarinda gezip sonra aglayip zirlayorlar erkekler böyle diye ondan sonra da olmayan beyinleriyle yüzlerine bakmadigi efendi erkeklere kapak atmaya calisiyorlar bir de hic bir sey yapmamış erkekler yapiyormus oluyor kanları mayaları bozuk çünkü artık bunlara acımayacaksın işte
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hocam. Latin Amerika ülkesi kızları ile tanış. Benezuella.. arjantin.. Türk kızlarının yüzüne bakmazsın. İletişim kurmaya açıklar. İyi hissedersem yaş farki sorun değil diyorlar. Senin ne kadar kazandığınınin benim için önemi yok diyorlar. Daha ilk bir kaç gün içinde. Bir erkeğin ruhunu okşamaya başlıyorlar bile. Teşekkür ediyorlar. Beni merak ettigin için çok mutlu oluyorum diyorlar. Birde bir seviyoar ki.. şiir gibi.. eğer severlerse asla onlar için imkansız yok. Bana biri.. ama çok samimi seven bir kadındı. Şunu dedi. Yeter ki bana sahip çık ve yanımda olduğunu hissettir. Ben seninle köprü altında da yaşarım. Eğer çok severlerse kendileri evlilik teklif ediyorlar. Yok efendim.. İlk adimi erkek atsin.. eğer seviyorlarsa duygularini açmaktan çekinmiyorlar. Bizim turk kizlarina bakıyorum.. partnerini seven 100 kızdan 90 i partnerinin ilk adımi atmasını bekliyor. Bekleyin bekleyin. Daha çok beklersiniz. Bir erkeği erkek gibi ve iyi hissetirmenin kitabını yazmislar. Onlar için cinselik yasak değil. .. konuşulmasi ve bilinmesi gereken bir konu. Anlatmakla bitiremem. Merhaba dediğin 10 kızdan 8 i ile sohbet edebilirsin. Ülkemde ise kız.. yazmış.. yalnızım.. mutsuzum.. hiç sevenim yok.. vb.. ya.. yaziyorum... böyle biriyim... sizinle ilgilnemke isterim diye.. dönüş yok. Vallahi bizim türk kızları adami çıldırtıyor. Yabancı kızla ilsiki o kadar konforlu ve rahat ilerliyor ki. Surat yapmak yok. Kapris yok. Ego yok. İlk o yazsın. O arasin.. ilk adımı o atsın takintisi yok. Seviyorlarsa her şeyi göze alıyorlar. Onlar için imkansız yok. Bizim turk kızı için.. İlişkide her şey bir sorun. Her şey hazır önlerine gelsin.. biz seçelim.. değerlendirelim istiyorlar.. tek sorun mesafe.
Çok güzel anlatmışsın aynen öyle ben öyle yabancı olarak oralı buralı diye bakmıyorum yabancılarım hepsi türk kızlarından daha iyi insanlar karşılarındakini insan olarak görüyorlar kendilerini yüksekten görüp bir tek ben de a. mm meemee var demiyorlar senelerce facebooktan disardan kizlarla cok konustum onlar başka yerlerdendi ama dediklerinin hepsi onlarda da var cok samimiler cana yakinlar cinsellik konusunda da tam olarak olmasa da yarim yamalak konusmuslugum var sordugum ettigim cinsellik degil zaten önemli olan insan olmaları seni de insan gibi görmeleri merhaba demen yetiyor güler yüzlüler seninle evlenecem diyor gel evlenelim diyor fotograf atiyorum o da atiyor dil olsa görüntülü konuşacaz yani o yüzden artık yabancı kızlar diyorum ben de türk kızlarında kendilerinde ego var cok fazla kendilerini üstten görüyorlar bir tek kendileri var kendilerinde memee a. mmm var zannediyorlar dedigin gibi herseyi erkeklerden bekliyorlar erkek yapacak kafası var işte herseyi istedigimiz gibi yapariz ederiz diyip sonrada erkekler niye böylesiniz diye kendilerini yırtıyorlar yaa burada seni daha da sinirlendiriyorlar ben istedigimi yaparim ama ben bir sey yapmadim magduru oynarim kafası var zaten türk kızlarından uzağım o yönden iyiyim ama yine de görüyorum yaa o çok canımı sıkıyor
Nerde serseri, it kopuk varsa onu seviyorlar. Karakterli bir erkek denk gelse karşılarına şeytan gibi kaçarlar. Sonunda da hep ağlıyorlar tabi. 30'undan sonra da efendi erkek arıyorlar. Yok öyle. Ben 20'lerinde efendi erkek arayan biriyle evleneceğim yaşım ne olrusa olsun.
İşte önce it serserileri sevip onlarin altlarinda gezip sonra aglayip zirlayorlar erkekler böyle diye ondan sonra da olmayan beyinleriyle yüzlerine bakmadigi efendi erkeklere kapak atmaya calisiyorlar bir de hic bir sey yapmamış erkekler yapiyormus oluyor kanları mayaları bozuk çünkü artık bunlara acımayacaksın işte
Yok canım kesinlikle acımayacaksın. Ortalık 30'luk dul kaynıyor bu sitede. Aklı başında bir aile kızı bulana kadar bekar kalmaya devam
Onu bulman artik zor olanlar da evleniyor artik kalmadi temiz düzgün kızlar bunlar daha yinr iyi ilerde daha beter hale gelecekler orası var
Kaşınıp kaşınıp sonra mağdur edebiyatı yapıyorlar
Çok güzel dedin önce yapıyorlar sonrada masumculuk oynuyorlar
Eskilerin bir lâfı vardır yeğen! "Kadının karnından sıpayı, sırtından sopayı eksik etmeyeceksin." diye. Yani vurcan sopayı, sokcan sıpayı.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!