N'apıyım soru başlığı mı açsam sana kısmet bulmak için dur kızzz sen isteklerini yaz kumral esmer sarışın boy kilo iç dış çarpanlar şey pardon iç dış özellikler 😂😂 dışı güzelse içi leşse olur mu dışı ehhh ama içi güzel olur mu tüm detayları bildir bana biz sizi ararız
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Kızlar espri yapamıyor. Espri yaparken gülünç duruma düşüyorlar.
Sana yapamayanı denk gelmiş olabilir mi
Yapabileni kime denk gelmiş?
Tel nosunu mu atayım kimlik nosunu mu
Cem yılmaz gibisin diye duymuşluğum var eski manitten
Sen olduğuna göre ikisini de atmak zor olmayacak.
Abartmayı seven eski manit faciası.
Tavuğun yavrusu hakkaten kaz mı değil mi bi ömür bilemeyeceğin gerçeğiyle başbaşa bırakıp gidiyorum seni o halde 😂
Kendin gülünce komik olmuyorsun.
Kaç kişi daha çağırıp birlikte gülmemiz gerekiyor güldürme kotası için
Senden başka iki kişi olsa bile kafi senin için.
Şimdilik ben ve sağ sol meleklerim var zamanla sayı çoğalırsa haber versem olur mu
Çok yetersiz. Çabanı takdir ediyorum.
Şizofrene bağlayıp farklı kişiliklere mi bölünmemi istiyorsun ortada bi çaba yok desem üzülür müsün 🤔 taş atıyorum kolumun maşallahı var
Saçmalamalarının sebebi espri yapma isteği değilse sorun daha büyük gibi görünüyor.
O istekle değil potansiyelle oluyor saat 1de birinden bi potansiyel bekleyeceksen bu sadece karın olsun 😂🤦🏻♀️
Performans o dediğin şey.
Türkçe bu yüzden çok dansöz bi dil nereye kıvırttırsan oraya 🤦🏻♀️ potansiyel var olma kapasitesi demek duruma da uygun şu an
Türkçe ile alakan biraz zayıf gibi sanki. Kıvıramadın.
Bizim hoca hep kompozisyon soruyordu valla Allah'tan doldurma potansiyelim iyi 😂😂
İlköğretimi kaç senede bitirdin?
Öyle işte amannn
Kendi kendine gül gül öldün.
Yav Temam temam
Gayet iyi valla. korkutmaz espri yeteneği de bir zeka belirtisidir
Korkuttuğu için genel manada kadınların bu konuda daha iyi olduğu kabul edilmiyor diye düşünüyorum 😂
Daha iyi olup olmadığı tartışılır bence 😂 ama iyi olması korkutmamalı
Korkutmuyorda soguyorum o tiplerden muhatap olmamaya calısıyorum... ciddi az konusan sessiz kız daha iyi gözümde.
Yooooo espiri yapabilene kadına çok nadir rastladım. Konu anlattıklarını anlamamam değil anlattıklarının komik olduğunu düşünmesi
Küfür etmeden espri yapabiliyorsan başarılısın demek ki zamanında yerinde ve derin olmalı Yoksa bir anlamı olmaz
Mizahı süper hatunlar var arkadaş ortamlarında çok denk gelmıştim
Tabi ki de ölmesinler kızlar birbirlerini gerçekten sevmez 😂
Haha espirelin güzel
Teşekkür ederim de espri olsun diye yazmadım paylaşımı cidden 😂 zira çok ciddiydim
küfür etmeyi espri sanan erkekler espriden ne anlasın zaten
Diğmi kız
Hay, hay ne tarafa doğru öleyim. Bir tane, bir tanedir.
Biz espri yapamıyormuşuz😅
Gördüm gördüm Valla cem yılmaz dahil sağlam espri yapan erkek görmedim ama kadınların esprileri hep sağlam gupse özay yasemin sakallıoğlu falan
Karilar ölsin koca bulamasin 🤣🤣
Ocağı açan o ince narin parmakların yanar inşallah 😂😂
Şaka yaptım niye kızdın :)
Erkeksen baş harf versene 😂😂
Patilerimi versem olur mu 😂
Yaa 😂😂 tamam boş ver sinirlerim bozuldu
Ben gugil amcanın bi arkadaşıyım 😅
Aha ben :)
Kapak fotoğrafını tuttum
Tut hediyem olsun
Özür dilerim sizi üzdüysem
Tanıdık birinin fake hesabısın bence ama acaba kimin 😂
Yok hayır biz tanışmıyoruz :)
Fakede değilim
Parmaklarımla derdin ne o zaman tamam biliyorum güzeller 😂😂
Yahu şaka olarak yazdım narin parmaklarına güzel kadın ellerine Allah kaza dert göstermesin 😊😇
Hehhh şöyle adam ol amin 😂
Buarada ben yemek yapabiliyorum ve bekarım evlenmek isteyenlere duyrulur 😂
Amin barıştığımıza çok sevindim 😂
Şimdi güzel bi kahve yap ve iç :)
N'apıyım soru başlığı mı açsam sana kısmet bulmak için dur kızzz sen isteklerini yaz kumral esmer sarışın boy kilo iç dış çarpanlar şey pardon iç dış özellikler 😂😂 dışı güzelse içi leşse olur mu dışı ehhh ama içi güzel olur mu tüm detayları bildir bana biz sizi ararız
Ne bulursan kabul edicem 😂😂
Kahveni iç dinlen başla aramaya
Yokluk bull depo full diyorsun
Depoyu fulle benzinci 😂😂
Gerçek yüzünü bana gösterdin
Yine sana bedduaya başlıycam
Sana küstüm
Çok kötü espiri yapıyorsun orta yaş mizahı gibi
Çennnn ne tatlı iltifat ediyorsun çennnn tenk yu
Hahahah şirinsin
Anlayanı bulsak ne espiriler var ama hahah
Korkuyorum şahsen
Yaa nasıl biliyorum
Müneccim sanki mübarek
Bilakis sevindiriyor
Bu özgüven bak 😂
Niçün 😂
Yanındakini taşıyabilme özgüveni herkes sahip değil
Anladım sağ ol
Rica 😂
😂😂
Korkutmaz gibii 😅
Diğmi 😂
Biz bir güzellik görmedik ama neyse
Ahaha ve ha 😂
Eeeee göremedik yalan yok 😅
Nereye baktığına göre de değişir yanlış yere bakarsan yanlış görürsün 😂😂
Ben benim gözümden bakmak istiyorum ama hala göremedik
Belki hipermetropsun
Belki de sen göstermiyorsundur
Hımmm
Göstermiyorsam sebebi olabilir
Hımmm o zaman erkeler ölmesin bence.
😂😂 hani hiçbir şey sebepsiz değildir. Herşeyin bir sebebi vardır sonuçta
Göremediği güzellik için ölmesin 😅 bir de tüm erkeleri kapsamasın.
Benimkini tenzih ederim ilerde ama şu an üzgünüm
Çok mu çektin erkeklerde ya
Sessiz harflerle ne alıp veremediğiniz var beyfendi adamdan saymıyorsunuz 😂
Şimdi bunun konu ile ne alakası var 😅
Belki de sen göstermiyorsun dediniz tanışıyor muyuz falan diye bunu irdelemedim mesela siz de bazı şeyleri irdelemeyebilirsiniz 😂
Ama meraklandırıyorsunuz😅çok güzeliz demişsin ben orada kaldım 😂
Açıkçası ben sizi tanıdığım biri sandığım için o şekilde ilerlettim ama yanlış sandım diye düşünüyorum
Beni tanıdığınızı sanmıyorum çünkü sizi tanımıyorum.
Peki 😂
Yani güzel misiniz 😅
Lafın gelişi çok da iyiyiz çok da güzeliz dedim ya 😂
Ben çok güzelsin diye heyecanlanmıştım 😅
😂😂
Olsun hayali de mutlu etti bizi 😅
Renkli gözlü olmadan nasıl çekici ve sempatik olunabilir kanlı canlı örneği gibiyim diyebilirim o zaman 😂
Sempatikliğini görüyorum zaten de 😂 çekici dedin beni benden aldın şimdi sen nasıl bir şeysin ya 😅
Teşekkür ederim 😂
Rica ederim de. Göremeyecek miyiz 😂
Yok ııı ııhhh 😂
Güzele bakmak neydi? Böyle bir söz vardı neydi o
Güzel bakmak sevap evet😂
Sevaptı değil mi 😅 herhalde benim sevap almamı engellemezsin.
Özelden konuşmuyorum maalesef atamam o yüzden 🙄
🤏 azıcık özel konuşmaktan kaybedeceğin bir şey olma bence bayan sempatik. Hatta sevap bile var işin ucunda 😅
Pes ettiğiniz bir şey oldu mu sizin bugüne dek? 😂
Dikkatimi çeken herhangi bir şey de olmadı. Ne yapıyoruz geçiyor muyuz öbür tarafa 😅
Sevap dan olduk mu 😅
Yanın cehennemde bağane 😂😂
Sempatiğin vicdanı mı yok acaba 😅 bu ne erkek düşmanlığı ya 😂
Ne ya Eşcoyum eşco haha 😂😂 aşağıda kızın biri diyor eşco musun kendi Biseksüel miymiş neymiş
Ben saygı duymuyorum o ve benzeri kişilere. Onu boş ver bizim sevap işi ne oldu 😅
Ha ha ha bizi biz anlarız kızlar
IQ meselesi bu şekerim 🤭🤭
Evet canım ama bizim aramızda olan şeyler var ya
Evet evet onlar anlamaz 😂😂
Senin kızlara Ilgın var mı
Yok o nerden çıktı çok yanlış anladın 😂😂 varlığı dert yokluğu yara bu erkeklerin 😂 eşcinsel değilsin umarım?
Bisex im sen?
Yok ama eski flört biseksüeldi benim çok hassas oluyorlar bseksüel erkekler nasıl yaklaşacağımı bilmiyordum 😂
Ben bayanım bisex im ama duygusal değil im çok
Espri yapan kadınlara bayılırım
Yapabilen mi var :d