Şu tipimle banka ordanda market yaptım 🤦🏻♀️ eşofman+çorap+peluş kabanımın uyumsuzluk🤌🏻


En fazla yürüyüşe giderim o zamanları makyaj yapmıyorum özen göstermiyorum üstüme giydiklerime falan ama onun dışında hayatta göz altıma filan kapatıcı sürmeden spora bile gitmem
Pek o şekilde dışarı çıkmam. Pijama tarzı olmayan eşofmanla çıkarım ama 😀
Üzdün 😄 benimkide pijama tarzı değil ya belli değil burada
Öyle demedim zaten 😀
Nasıl dedin anlatsana birazz🙆🏻♀️ şaka şaka djskfj
Teşekkür ederim 😊
Rica ederimm
Çok takmam valla üstüme bulduğumu geçirir çıkarım 😎
Görseldeki ben gibi mi😄
Evet ama çokta kötü değil :)
Eic için teşekkür ederim 😎
Rica ederim 🙂 salaş daha çok evet😅
Bence de, iş hayatında yeterince resmi takılıyorz :))
Cevap
25Cevap
bana hiç fark etmez
Barış senin hiç evden çıkmadığını düşünüyorum ben
Evet astral seyehat yapıyorum
Özel günler geceler veya davetler dışında her yere giderim.
Sabancı mısın bee
Eh işte
Ben halimle paspal'ım nasıl rahat hissediyorsam haha 🤠
Yoruldum hep özenerek birşeyler yapmaktan saldım artık 😊
gece markete sigara almaya gidiyorum kafam da yaşlı dede fesi altım da şort üste mont hava buz gibi ama aşırı tatlı duruyorum :)
Hiç çekinmem, işyeri hariç her yere giderim : ))
Kapının önüne kadar çıkar gelirim, ben paspal gezmeyi sevmem 😅
Zil çalınca kapıyı açmaya bile gitmem paspal bir halde.
Her yere giderim birinin düşüncesi beni ilgilendirmez
Birilerinin beni yargılamasını zerre düşünmediğimden beri her yere giderim.
Balkon😀
Dürüst olun lütfen djjs
Gerçekten nsjsjs senin kombin ayrica sahane
Kız neşesi djsj
Avm’ye gitmişliğim var fjdkdjdkdk
Onuda yaptık djsk
Bu tiple evde bile dolasmam dışarıya eşofmanla asla cikmam
Kimene ya boş ver rahat et
Dimi dimi önemli olan sıcak tutması 😄 dünyanın en rahat kombini bu arada 😅
Şehir bile değiştiririm
Az önce eczane ve ordan da markete uğradım 😁
Kapıya kadar cıkarım 😀
heryere giderim
Markete giderim o da eve en yakın olanı
Moda ikonu musun be
Kış boyunca aşkokuşko olmaya birazcık ara verdim çünkü soğuk anlıyon muuu djksjs
Çek kapüşonu takıl
Kafamda da kapşon vardı 😄
En fazla kapıya çıkar araba yıkarım
Her yere giderim.
Ekmek almaya birde araba yıkamaya 😂
Blackpink konserine 💅
Ruh halim uygunsa her yere gidebilirim
Market çöp atma ekmek alma falan
Dünya turuna bile çıkarım 😁
Dışarı cikmam ya.
Bu paspal falan degil abi
Ben işe eşofmanla gidiyorum :D
Bir yere çıkamam knk 😐
Market
Evin kapısına çıkarım
Şehir şehir dolandım yataktam kaltığım gibi
İnan her yere gidebilirim :)
bime
Markete jdjdjdjd
aferin
Markete
Bakkala
Çok şirin bence
Yan market
Yirmağaaa 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?