Hiçkimseyle arasında herhangi bir bağ olmayan aşırı yalnız ve insan sevemeyen biriyim neden böyle yaaa:((((?

Napıcam ben hadi şimdi neyse de yaşlanınca hastalansam falan arayacak kimsem yok

Hiçkimseyle arasında herhangi bir bağ olmayan aşırı yalnız ve insan sevemeyen biriyim neden böyle yaaa:((((?
Cevapla