Ben kurdu yerim kesin ahshshhs😹😹👻👻 görsel tecrübe ile sabit ahahshah gece gece ne güldüm yhaaaaa 😹👻❣️

Ben kurdu yerim kesin ahshshhs😹😹👻👻 görsel tecrübe ile sabit ahahshah gece gece ne güldüm yhaaaaa 😹👻❣️

Tabi İstanbul da ben Kırmızı başlık takıp orman gider isem kurt beni görünce "Hış sen hış aloo kırmızı başlık takmış olan sen gel gel sen benle dağlamı geçiiyorsun lannnn heee" diye olanlar olur artık
Cevap
26Cevap
Bu siteye girdiğimde kendimi ormanda kaybolmuş kurtla bahanesini ayırt edemeyen kırmızı başlıklı kız gibi hissediyorum bazen 😂😂
Dimi ama 😂
Kesinlikle 👍 burayı kullana kullana yeşil çam filmlerinde 49 tane ok yiyip yıkılmayan Cüneyt Arkın gibi olduk 🤣 her şey vız gelip tırıs gidiyor 🤣
@fesfs 😊🥰
Onlar bizi suya götürüp susuz getirirler 🤣😄
@r_engarenkyollar Kesinlikle bizi ayakta sever onlar.
@fesfs öyle öyle bizi üst üste koyup çoğaltırlar 😄🤣
Kurt eti pek tarzım değil koyun kuzu inek Koç boğa eti olursa yerim seciciyim 🤔
Demek ki Antep’te gurtçuluk yapılmazmııış 🤣
ben kurdu yerim tabi ki de :D
Gaziantep mutfağı misler gibi dururken benim tercihim direk Gaziantep mutfağı olur 😃😋
Aç kurtlar etrafında yamyam gibi geziyorlar onlar beni yer.
Kurt beni yiyemez, belki ben de dişi kurdumdur 🤪😊
Kurt olacaktı klavye hatası
Yorumu kaldırır mısın canım, yanlışlık olmuş 😊💗 mesaj atamadım sana
Baya apaçık oldu ondan 😂
Onu çevirme yapar yerim. Valla bize bulaşan nebilim neyse😂😂😂
Duruma göre bakarım ona göre av ya da avcı olurum burada ben 🥰
Oyyy oyyy kurbaneyy böyle avcıya can kurban 💃🙏🥰
Yiiiii balam yiiii razıyamm 😂🤗🥰🙏
Ormana gitmem direkt avm ye alışverişe giderim 😂 para yerim anca 🙈
Bilemedim kimse kimseyi yemese sakin sakin yolumuza baksak olmaz mi?
Ben kimseyi yiyemem kimsede beni yemesin
tamam o zaman tut elimden💙🥰
Valla kırmızı başlık takip gitsem kurttan önce tecavüz ederler 🤣🤣
Bence kurtla bir ciğer kavurma gömmeye giderler 🤣🤣
Ben kurtla arkadaş olup onu insanları yememesi konusunda ikna ederim
Hahahah benden kurban olmaz boğazında kalırım
Kurdu doğrarım, parçalarım.
Sanıyorum kurtu kaçırırdım 😂
Bir ağaca tırmanırım agaca çıkamaz 😅
Ben saniyede ölürüm 😂
Beyaz atlı prensimin ormanda kurtarmasını beklerim😂
Bekliyorum🤭
Kurt kurt’a bir şey yapmaz 😂
Mangal yaparız ne olmuş 😂
Çıtır çıtır 😂
Evet 😃
Kurt beni yer masumum ben
Sjjsjd
Kurt beni yer… 🤷🏼♀️
Kurtla bir vs atarız ama kurt maçı alır 😂
Kuzu yakalar kurtla kuzu çevirme yaparız 😂😂
😀😀
Bense katılıyorum kızlar kurdu yer
Kurtlarla aram iyidir yemeyiz bir birimizi..
Kurt beni yer gerçekçi olmak lazım
Demekki Antepli kizlardan uzak durmak lazim
Kırmızı başlığı çıkarır ben avcıyım derim
Kurt ta açsa sıkıntı olabilir
Kurdun kendisi biziz esmer :D
Kurtla birlikte ayaz yeriz
Kurt yer beni jsnsjsns
Kurt etini kendime tavsiye etmiyorum. 😃
Ekonomi zor millet aç. Bşz kurdu yeriz gibi
Sana göre öyle antepli olunca noluyor
Kurt mu diyim 🙃
Kurt korkmalı bence
Kurt beni yer
Kurdu yeriz
Kurd yer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?