AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Gelemezsin hep ezilirsin
İşte gelmemin sebebi olması lazım bir sebep olması lazım nasıl üstesinden gelebilirim nasıl duygularıma hakim olabilirim ya da insanlara nasıl yaklaşmalıyım
Yapın gereği yerı Geldimi bagırcan itiraz eldiven giden gidicem
İlk başta hep mütevazi oldum şimdi sesimi çıkarsam saygısız diyorlar bu sefer farklı bir konumda görüyorlar
Hiç korkma kim nederse desin çata çat
Ya ben de şöyle var insanlar başkalarına değer veriyor ne kadar güzel ama bana kimse değer vermediğini düşünüyorum bana kimse yaklaşmayınca değer vermeyince küçümseyince kendimi değersiz hissediyorum diyorum ki ben değerli olsaydım bana değer verirlerdi benimle konuşurlardı beni küçük görmezlerdi insanların verdiği değerlerlere göre kendime değer veriyorum
İnsanlara göre yaşama kendinden başkasını beyenmezler
Ama bazıları gerçekten çok güzel arkadaş oluyor değer veriyor birbirlerine niye ben de olmuyor o değer
Erkek arkadasın oldumu kapalımısın
Ben evliyim
Esin nasıl seni üzüyomu
Eşim çok baskıcı benim çocuğuma da karşı öyle sürekli istiyor ki onun istediği olsun garip garip şeylerden dolayı insanı sıkıyor farklı düşünceler var geri kafalı benim de psikolojimi bozdu zaten
Gezmeni istemez güzel olmanı istemez baskı yapar
Kesinlikle öyle yok gezme konusunda değil de diğer konuda evet
Kıskanıyomu seni Cekicimisin
Kendime göre öyleyim bilmiyorum eşim nasıl görüyor niye böyle davranıyor
Napıyon yattımı
Ekle
Psikolog ile görüştün mü
Psikolog ile görüştüm ama bir kere gittim sadece yazmıştı kağıda ikincisini gitmedim
Seni buna iten dıyguyu bulman gerekiyor
Aslında insanlardan korkuyorum nasıl söyleyeyim mesela ortama giriyorum insanlar sanki ben yokmuşum gibi davranıyorlar öyle hissediyorum sevdiğimi hissetmiyorum hep küçük görülüyorum sanki
Yaş kaç?
29 Olcam inşallah bir kaç ay sonra
Evli misin
Evet 7 yillik
Oooooo eşin baskı uyguluyor mu peki
Evet eşim de var baskısı ailemde de var akrabalarımda da var 29 yaşında bir kızım sanki çocukmuşum gibi davranıyorlar bana sürekli insanların yönlendirmesine göre yaşayacağım sanki kimse arkamda değil çok özgüvensizim Bir de insanlara verdiği değere göre değer veriyorum ya kendime
Ama sende teksin kendini de dinlemen gerek
Duygularım harekete geçiyor işte o geçmişten gelen tramva mı diyeyim yoksa o içindeki korkaklık mı diyeyim değersizlik duygusu mu diyeyim hangi birini diyeyim
Bekarken de çok baskılı büyüdün
Aynen öyle
Kapalı mısın
Evet
Üniversite falan okudun mu?
Hayır İmam Hatip okudum
Yaaa mesaj atar mısın burdan uzayıp gidiyor
Burada mısın
Sacma
Niye saçma olsun ki hislerimi söylüyorum gerçekten çok kötü hissediyorum
Bazi insanlar kendine acıyarak mutlu olur. Hayattan sorumluluktan problemlerden kacmak icin. Dik dur
Hayır ben kendim acıyarak hiç mutlu olmuyorum daha çok daha çok kötü hissediyorum kendimi ezik tısırık insanlar bana değer vermeyince ben de kendime değer vermiyorum diyorum ki demek ki ben değerli bir insan değilim değerli bir insan olsaydın bana değer verirlerdi diye düşünüyorum o yüzden kendimi acıyorum
Kendi kendine karar veriyorsun
Tamam ama bunu değer kazanmak için yapıyorum ben değer kazanmayınca değer görmeyince bu sefer kendime diyorum ki sen değerli değilsin değerli olsaydın sana değer verirlerdi başkalarına bakıyorum çok güzel arkadaşlar ne bileyim çok güzel muhabbetler ediyorlar ya ben bir de çok safım saf kalpliyim yani insanlar iyi davranıyorum güler yüzlü davranıyorum ama hiç istediğim şeyi alamıyorum mutlaka ve eziklik yaşıyorum yani
Yardim al o zaman
Nasıl yardım alabilirim psikoloğa mı gitmem lazım psikiyatriye mi gitmem lazım bu duygularımı yok etmek istiyorum kendime değer vermek istiyorum insanları kendimden yüksek görmek istemiyorum alıngan olmak istemiyorum o kadar çok şey var ki yaşadığım
Daha sosyal ol
Mesela ben sosyal olmak istiyorum Arkadaş edinmek istiyorum devamı gelmiyor nasıl söyleyeyim biriyle arkadaş oluyorum ya ben de kopukluk oluyor ya onda kopukluk oluyor bir şeyin devamı gelmiyor
İletişim sorunu oluyor demekki daha fazla kişi sohbet et açılırsın.
Bir de ben de çok alınganlık var pısırıklık var konuşurken heyecanlanıyorum saf kalpliyim
İşte heyecanını falan yenebilmen için daha sosyal olman arkadaş edinmen gerek yaşın kaç?
29 olacam bir kaç ay sonra işte arkadaş yapsam gerisi gelmiyor yani devamı gelmiyor
Devamlılık içerisinde görüşebileceğin bir ortama gir bu kurs olur okul olur sosyal aktivite vs olur
Ben önceden tek başıma olmayı çok severdim ama şimdi arkadaş edinmek istiyorum tek başıma olmaktan çok sıkıldım çok telefonla uğraşıyorum yalnız başıma olmayı çok seviyordum ama baktım ki gerçekten çok yalnızım telefondan da çok sıkıldım
Bu durumdan nasıl çıkabileceğini söyledim.
Aslında doğru ortama girmek lazım ama ben ortam yapamıyorum kendimi yetersiz hissediyorum hep konu açamıyorum ve ezik gibi kalıyorum hareketlerim değişiyor kelime konusurken heyecanlanıyorum
Hayırlısı olsun hakkında
Özgüvensizlik neden?
Ailem hep beni insanların içinde rencide ediyordu ve ailem şu anki yaşımda olduğuma rağmen bile her şeyime karışıyor ve milletin ağzına çok bakıyor küçüklükten beri hep böyle yaptılar saygı duymadılar
Biraz bakış açını değiştirmek gerek kendine karşı. Ailenin böyle olması senin suçun değilken sen bütün faturayı kendine kesmişsin. Barışman lazım kendinle 😊
Kendimle barışmayı çok istiyorum inanın var ya ben hep küçüklükten beri ezdiler Arkadaş ortamında ezildim çevremde ezildim yani bir b** yerine koymadılar beni
Sende kendini öyle gördün ama. Bunun aksi için bi duruş göstermedin. Bunu söylerken seni asla suçlamıyorum. Çünkü bilerek yaptığın bişe değil bu. Herkesi, herşeyi bırak kenara. Kendine bak, kendine odaklan. Güzel bi kadınsın, güçlü bi kadınsın. Bunların farkına var. Ve sarıl kendine, sana en çok sen lazımsın. Bu bi süreç ve tabiki bir anda her şey değişmeyecek. Ama hazır bunları konuşmuşken, konuşmaya ve değişmeye niyetlenmişken adım atmaya da başka lütfen 🌸🫂
Ben kendime çok adım atmak istedim ama insanlar değer vermeyince küçümsedikçe ben daha çok içime kapandım insanların verdiği değere göre kendime değer veriyorum işte
Niye hayatının merkezinde senden başka her şey ve herkes var ki kuzu? Orası senin yerin, her zaman sen olmalısın. Ben şimdi sana sen kötüsün, çirkinsin falan desem ben dedim diye kötü ya da çirkin mi olacaksın?
Hayır çirkinlikle alakası yok aslında tam tersi bakımlıyım kendimin güzel olduğumu biliyorum ama çok saf kalpliyim çok Güler yüzlüyüm acaba ondan mı diye düşünüyorum bazen bir de insanlarla konuşurken çok heyecanlanıyorum Bir de çekingenliğim var acaba onu eziklik olarak görüyorlar olabilirler mi
Olabilir tabi. Ama burada bakman gereken tek şey senin nasıl baktığın ve düşündüğün. Gerisi pekte önemli değil.
Benim için bu önemli işte ailem ona değer vermediği için ben de dışarıdan değer görmek istiyorum insanlar değer vermeyince ben de kendimi değersiz hissediyorum işte
Kuzum önce sen kendine değer ver. İnsanların çoğu işine geldiğin sürece değer verir. Çok çok çok azdır gerçekten sen olduğun için değer veren. O yüzden bu seni çok yanıltır. Seni böyle çok kandırırlar, kırarlar hatta kullanırlar.
İşte ben bundan vazgeçmek istiyorum beni kırmasınlar daha doğrusu kıramasınlar kandıramazsınlar kullanamasınlar beni uyanık görsünler bana bir şey demeye koysunlar böyle saf kalpli olmayayım böyle çingen gibi olayım her şeye laf yetiştirebileyim özgüvenim olmadığı için oluyor bunlar işte
Aynı noktaya geliyoruz. Çünkü kendini sevmiyosun, değer vermiyosun. Bunları hep başkalarından bulmaya çalışıyosun. Önce kendinde bul kuzu. Önce kendine bak, sonra başkaları. Eğer kendini seversen biri en küçük bi sıkıntı bile çıkarsa hemen yolları ayırırsın. Ama şu halinde olunca ne kadar üzülsen de vazgeçmen çok çok zor. Senin bu halin benim 4 5 sene öncesine kadar ki halim. O yüzden bu kadar iyi biliyorum.
Kendimi nasıl seveceğimi bilmiyorum hep insanların gözünden bakıyorum kendime net cevabın bu
Biraz konuşalım mı seninle? İster misin? 😊
Konuşuyoruz zaten abi
Öyle değil. Biraz derin konuşalım diyorum. Tek yönlü bişeyden bahsetmiyoruz burada. Ailen var, arkadaşların var. Anlattığın bu. Belki daha fazla insanda vardır hatırladığın ya da hatırlamadığın. Bu detaylar önemli gerçekten. O yüzden karşılıklı konuşup sorgulamak gerek. Ki hatırladığın kısımları da bulup düzeltelim.
Burdan söylebilirsiniz
Destek al
Psikologtu ama psikiyatriden mi
Psikologtan mı psikiyatriden mi diyecektim
Arastır hangisi yanlış yönlendirmeyeyim destek al bence
Tamam