Ben çok pısırık ve zayıf bir insanım kendimi insanlardan çok alçak görüyorum nasıl üstesinden gelebilirim?

Ben çok pısırık ve zayıf bir insanım kendimi insanlardan çok alçak görüyorum nasıl üstesinden gelebilirim?
Cevapla