26 yaşındayım sadece 1 sevgilimin arabasına bindim , kendimi neden kötü hissediyorum?

Yani evden aldı eve bıraktı ama sanki kötü bir şey yapmışım gibi.. saçma mi düşünüyorum
26 yaşındayım sadece 1 sevgilimin arabasına bindim , kendimi neden kötü hissediyorum?
Cevapla