Sana bakan negatiflerinden mi arınır yoksa negatif mi olur hadi gelin söylim. 😉

Sana bakan negatiflerinden mi arınır yoksa negatif mi olur hadi gelin söylim. 😉

Pozitif. Kendileri demişlerdir bunu çoğu zaman site sakinleri. Negatif yorumlara tam tersi irite oluyorum. Soru odaklı değil de saldırmak amaçlı gelenlere de.😀
En sevmediğim üye tipi
Aynen öyle çok uyuz tipler.
Aşısı da yok
😅😅😅
Cevap
22Cevap
Çok değişken ancak tabi dışarıdan nasıl bşr izlenim bıraktığımı bilmek isterim
Kişisine göre değişir eneeercim sdfsdfdf 😃
Pozitiftir ama ruh halim iyi değilse paylaşımlarıma yansıyor.
Belli olmuyor aslinda.. buraya negatif gelip , pozitif çikarim.
Pozitif biriyim ama negatif enerji yaymayı seviyorum 😂😂
Çoğu zaman sorularımda pozitif enerji yaydığımı düşünüyorum. Sorularıma gelen üyelerle tabi ki
Sen söyle nasıl sorularım 😂ben de bilmiyorum çünkü 😂
Evet 😎
Söyle olur🙃
Sence nasılım
Söyleyebilirsiniz 🙂
İsmim bile pozitif lik yayiyorre
Fotodaki kızı gönderde ısuralım şunu😊bu koreli çıcuklar çok sevimli oluyor
genelde pozitif olur. arkadaşlarımı mutlu etmeyi seviyorum.
Negatif ihtimali daha yüksek gibi.. Dışardan da öyle görünüyordur sanırım..
Söyle bakalım..
Sorusuna göre cevap veririm. Çoğu kişiye yardımcı olmak isterim
Sorusuna göre pozitif veya negatif
Trol pozitif karışık 😅
Bence pozitifim
Söyle beybi
Pozitif bir insanım
Pozitif
Hahahahahahh ay hiç gulesim yoktu 😅😅
Olur söyle bakalım
Benim pozitifim karşiya negatif gidiyosa nolcak😂
Kesinlikle 😂
Negatif herhalde pek olumlu değilim gibi 🤔
Mevcut enerjime göre değişebiliyor
Sorular genelde sorunlarımı temsil eder
Genellikle pozitif
Kesinlikle pozitif💪
Soruya göre değişiyor
Hep pozitifim. 🥳
Söyle olur
Olar söyle
Söylee
söyle:)
yok artık:)
sana güviyimmi bilemedim:)
Tabi
Negatif ben.
Soruya göre değişir
poziittifd
Bana niye bakıyorki
Negatif..
Genelde dalga amaçlı
Sorudan soruya değişir
Moduma göre değişir
Negatif
Yerine göre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?