İlişkilerde zamanla bir şeylerin değişeceğini ümit etmek sizce de yorucu değil mi?

Aklıma kardelen çiçeği geldi, kardelen çiçeği, karların altında bile güneşi bulup açmayı başarır. Her şeye rağmen bekler, umudunu kaybetmez ve doğru zamanı geldiğinde çiçek açar. Ama biz insanlar, ilişkilerde bir şeylerin istediğimiz gibi olması için beklerken, bu bekleyiş bizi ne kadar yıpratır? Sizce beklemek her zaman kardelen gibi güçlü bir sonuç verir mi? Değer mi

İlişkilerde zamanla bir şeylerin değişeceğini ümit etmek sizce de yorucu değil mi?
İlişkilerde zamanla bir şeylerin değişeceğini ümit etmek sizce de yorucu değil mi?
Cevapla