Kendi kendine iyileşen insanlar tehlikeli ve güçlü müdür.. Herşeyin üstesinden tek başına gelen insanlar sizce nasıl insanlardır..

Kendi kendine iyileşen insanlar tehlikeli ve güçlü müdür.. Herşeyin üstesinden tek başına gelen insanlar sizce nasıl insanlardır..

Kendi kendine iyileşen insan tehlikelidir. Çünkü kimsenin yardımını almadan kendi çabasıyla iyileştirmiştir kendini. O iyileştirdiği için kimse onu yıkamaz.
Evet, kendi kendine iyileşen kişi kesinlikle güçlü bir kişidir. Zorluklar karşısında destek aramadan kendi yaralarını sarmak, kişinin içsel gücünü ve dayanıklılığını gösterir. Bu insanlar, hayatın getirdiği acılardan ders alır, kendilerini yeniden inşa ederler. Deneyimlerime göre, böyle kişiler başkalarına bağımlı kalmadan ayakta durmayı başarır ve bu özellik, onları hem özgüvenli hem de hayranlık uyandıran bireyler yapar.
Ben tehlikeli ve güçlü biriyim evet. Güçlüyüm, çünkü hiçbir desteğe ihtiyaç duymadan ayağa kalkmayı öğrenmişimdir.. Tehlikeliyim çünkü bir kez bunu başardığımda kimseye bağımlı kalmam, kimsenin yokluğundan korkmam. Artık sadece kendi iç sesime ve dirayetime güvenirim; bu da çevremdeki birçok insanı rahatsız edebilir.
👏🏻👏🏻
🙏🌸
Eic için teşekkür ederim 🌸
Rica ederim.. 😊
Tehlikeli miyim bilmiyorum ama her şeyi tek başıma aştım, kimseden bir talebim olmadı..
Sanırım bu halimde kimsenin işine gelmiyor..
Çünkü bizim insanımız kendine boyun eğenleri sever..
Kesinlikle kuzum.. Boşuna ruh ikizi değiliz.. 🥳🥳
O yüzden bizi bizden başkası anlamiyor ya kuzum..🤭
Kesinlikle tatlım.. 🥰
Baliiiiimmm..🥰
Kuzummm.. 😍
Cevap
27Cevap
"Kendi kendine iyileşen insan tehlikeli ve güçlüdür." Güçlü olduğu kesin ama tehlikeli mi veya ne kadar tehlikelidir, bilemiyorum.
Çok tehlikelidir.. 😅
Bence öyle.. 😅 İşte insanlar o zaman korkmaya başlar.. 😂
Yok valla ben bir şey denemedim ama öyle olduğunu düşünüyorum.. 😂
Herkes kendine yakışanı yapar.. 😅 Ben kendime yakışmayan hiçbir şeyi yapmam..
Biliyorum.. Ben yine de söyleyeyim dedim.. 🤣🤣
İyi peki peki.. 😅
😅😅
Kesinlikle öyle 👍 kendi düşüp kendi kalkan insanın kimseye minneti olmaz çünkü kendine yetebilen insan tehlikelidir çünkü eyvallahi olmaz 😂
Kesinlikle tatlım.. 🥳🥳
👍👍🥰❤️🌺
hayır değildir tabi ki de
Tehlikeli değildir herhalde ama güçlüdür 🧌
İyileşme sürecinde yaşatılanlar iç güdüsel acılar tekrarlanır
Geri dönüşlerde artık savaşa hazır hale gelinmiş bulunmaktadır kişi
İntikam ile gücünü toplamıştır
İyileşmesinin asıl nedeni, onu yanlız başına bırakıp gideni yok etmektir
Kesinlikle öyle
Çünkü o gözyaşlarını kendisi silmiştir içinde yaşadığı duyguları kimse bilmez hayata karşı korkusuzca meydan okumuştur ve gözünün gördüğü hiçbirşeyden korkmaz...
Ananem böyle bir insandı çünki.
Kesinlikle öyle güçlü insan herşeyin üstesinden gelir..
Ah tatlım 🤪 insan psikolojik olarak kendini güçlü tutmalıdır. Bu şekilde üzüntülerle başa çıkacak güce sahip olur
Yapay zeka hizmetinizdedir.. 😅😅
Chat gpt var
Tehlikeli olmazlar.
Fakat sağdan soldan zekasını ve akıl gücünü görenler mecazen tehlikeli derler...
Ne badireler atlattı bu beden,
Ne hazlardan vazgeçti bu ruh
Degişti bütün huy...
Tehlikeli olmasa bile hafife alınmaması gerekecek kadar güçlüdür
Kesinlikle..
Hayata karşı duruşu olan, güçlü ve her daim başarıya imza atan insandır.
Kesinlikle çok doğru..
Tehlike dediğimiz olay kişinin hayata veya insanlara karşı beslediği negatif duyguların bütünüdür.
Tecrübeyle sabit ; Çok düşüp kalkmak insanı güçlü yapar tehlikeli değil.
Tehlikeli olacağını düşünmüyorum. Güçlüdür, kolay değil zordur. Ne aradığını, ne istediğini öğrenmiştir.
Kesinlikle, kendi kendine iyileşen biri inanılmaz güçlüdür Çünkü acıları dönüştürmeyi öğrenmiştir ve hiçbir zorluk onu kolay kolay yıkamaz.
Kendine yeten insanlar herkese karşı değil hak edenlere karşı cok tehlikelidir
Fil kibar diye fili ezemezsiniz
Tehlikeli değildirler. Ama düştüğü yerden kendi kalkan, gözyaşlarıni kendi silen bir insan gerçekten çok güçlüdür...
Kendine kendine güçlü ve iyileşen ben bu bencede güçlü karakterdir
Yaraları ile yaşamayı bilen güçlüdür. Ruh yarası iyileşmez
Ooo çok tehlikelidir hemde.. Çünkü kaybedecek hiç bir şeyi yoktur
Ben kendimi motive edebiliyorum bu bı insan için çok iyi özellik bunu kimse başaramaz pek
Güçlüdür ama anca damarına basarsan tehlikeli olur bence
Güçlü olduğuna eminim ama tehlikesi var mıdır emin değilim 💅🏻
Güçlü olan herkes aynı zamanda yerine göre de tehlikelidir.
Cevap sorunun içinde gizli 😊 güzel paylaşım
Teşekkürler..
Tehlike ötesi çünkü onu sevicek iyileştiricek birisine yani sevgiye ihtiacı yoktur psikoloğa ihtiyacı yoktur yokturda yoktur oh
Ben kendi kendime iyileşirim 😂
Sorunun cevabı bu mu.. 😂😂
Güçlü ve tehlikelidir 😂
Tamam şimdi oldu.. 😅😅
Tehlike deneyelim hırslı azimli
Sen tehlikeli misin bu kadar tatlılıkla
Belli olmuyor
Kayayla taş arasındaki farkı bil diyorsun
😂😂😂😂
Daha iyi anlat tam anlayamadım
Yok buradan anlayamıyorum
Tehdit dili lütfen mesajlarımı siler misin
Neden sileyim..
Sen bilirsin
🙄🙄
Neden sildin sadece buradan devam edebilecek kadar mı cesaretin bu kadar mı senin tehliken
Haddinizi aşmayın sorumdan da gidin lütfen..
Nasıl gidiliyor
En tehlikelisi hemde
Sen diyorsan doğrudur.. 😅
Onu da kardeşin olarak çok iyi biliyorum.. Allah mutluluğunuzu bozmasın inşallah diyelim.. 😅
Güçlüdür tıpkı doğumda ve ölümde de tek olacağımız gibi düştüğümde toplayacak olan yine kendimizdir
Önemli olan iyleşmek zorunda kalmamak...
Gerisi teferruhat
Şanslı ve güçlü bence ben hep hastalandığım zaman kendiliğinden geçer hiç doktora gitmem
Hayır. Çaresizlik içindedir.
Tehlikeli midir bilmem ama güçlüdür.
Tehlikeli değil de güçlüdür
Kesinlikle
Hayır akıllı mantıklı insandır
Çok güçlüdür kendini keşfeder
Çok güçlüdür tehlikeli olur mu bilemem
Iyi biriyse güçlü kötü biriyse tehlikelidir
Tabii ki güçlüdür azimlidir.
Evet.
Aynen
Kısmen evet
Güçlüdür
Evet hem de çok
Güçlüdür
Güçlüdür
Olabildiğince tehlikeli ve güçlüdür.
Tehlikeli degil güçlüdur
Emin ol insanlari kullanarak iyilesmeye calissn insanlari yara bandi olarak kullananlar daha tehlikeli
Bu ben oluyorum galiba 😅
Güçlü ve ayakta durabilendir
Güçlüdür bence
e tabikiii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?