AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
103Cevap
Kavgada ne kadar sinir olursa olsun karsisindakini kirmiyosa hala onu düşünuyosa o zaman iyidir ama ilişki için dwdim bunu
Bu sorunu kimseye güvenmeyerek şüpheci yaklaşarak hallediyorum. Zaten menfaatsiz yanıma yaklasandan şüphelenirim
Çocuklara ve yaşlılara nasıl davrandığına bakarım. Bir mekan a gidip oturduğumuzda çalışanlara nasıl davrandığına bakarım.
Anlayamazsınız. Bir insanın içindeki iyiliği görebilirsiniz ancak kötülüğü göremezsiniz. İnsanlar kötü yönlerini asla göstermez çünkü.
Bir garson veya benzeri bir arkadaşla anlaş. Biraz cins davransın. Ona rağmen iyiyse iş görür.
Tabiki öyle taklit eeden etkılemek ıcıın herseyı yapan vsr
Bazen anlayamıyorsun. Açken, sinirliyken falan az çok kendini belli eder
Çok haklısın. Bazı insanlar çok iyi rol yapabilir
İyiyse iyidir sana kötülük hissiyatı vermez veriyorsa da zaten kötüdür sadece rol yapıyorduur
Hic kimse tamamen iyi ya da tamamen kotu degildir
Zamanla… en çokta bir sorun ayrılık anında belli oluyorlar…
maalesef çevrede bi çok o. e varken iyi mi kötü mü ayırt edemiyorsun
İyilik yapar söylemez, çıkarsız düşünceli davranır, sadece insanları değil canlıları umursar.
Olmadığını demişsin, bunların zıttı yani.
Dersen de*
anlayamazsınız insan yanılır aldanır, ö yüzden kimseye körü körüne inanmayın
yaşarken bilemeyiz ve bilinmeyiz.. ölünce iyi biri diye bilinir ya da bilinmeyiz.
bazen 3 dakikada bazende 30 yılda tanıyamıyor insan. haberlerde örnekleri çok maalesef.
Hiç belli olmuyor ama kızgınlık anında anlarım ben daha çok
İyimisin?
-iyiyim
İyiymiş anlaşıldı işte 🙄
Başkasına iyidir sana kötüdür. Anlayamazsın.
Ya borç al ya borç ver ya da sinirlendir asıl yüzü ozaman çıkar
Davranışları ve cümleleri, hayata bakış açısı ile zamanla yavaş yavaş anlarım..
Kendini illaki belli ediyor ya konuşmadan çok mimiklerine yoğunlaşıyorum.
Ben mesela iyi olmaya çalışan ama her anlamda kötü biriyim...
Taklit bir noktada bitmiyorsa sıkıntı yok. İyi olma niyetinde olan biri de olabilir.
Anlayamiyorum kimse gorundugu gibi degil tanimak icin zqman gerekihor
sorarım. iyi birimisin diye evet derse iyidir
Bu yaşa hala anlıyorum diyemem. O kadar prof lar ver ki oscar lık hepsi. Ne yazıkki bu bşr kumar.
Sezerim sezgilerim çok kuvvetlidir Allah'a şükürler olsun ki
"Tarladan buğdayım var deme ambara girmeyince,
Hayırlı evladım var deme el koynuna girmeyince,
Vefalı karım var deme kötü gün görmeyince.
Hayırlı kardeşim var deme, miras bölünmeyince.
Vefalı dostum var deme, zor günü görmeyince."
Umarım yeterli olmuştur😅
Ben insanları sosyal yaşantıda tanımayı tercih ediyorum. Herkesin olduğu kalabalık yerlerde başkalarıyla iletişimine bakarım. Birinin önünden arkasından konuşuyor mu vs. İyi günde kötü günde tepkileri nasıl? Ona karşı bir fikrim oluşur.
Benim kalbim tertemiz ben iyiyim diyorsa bil ki iyi biri değildir iyi kişiler kendinde hep bir eksiklik ararlar tamamlanmaya çalışırlar kendinden övgüyle bahsetmekten de itinayla uzak dururlar
demekki sen iyi birisin kisi kendinden bilir isi iyi kalmaya devam et seni degistirmek icin cok cabalayan olucak etrafinda hep
Şuanda kim iyi kim kötü anlamak çok zor, dünkü çok kolay rol değiştirebilme potansiyeline sahibiz artık.. hepimiz için geçerli.. önemli olan herkesin geldiği yeri unutmaması çok önemli.. nerden geldiğimizi bilelim ki, nereye gideceğimizi bilelim 💜
Davranışlarından belli oluyor. Rol yapıyorsa da bir yerde istemeden açık veriyor
Aslında bunu anlamak neredeyse imkansız gibi ama zamanla (bazen) kendini belli ediyor kişi
Bakışları ele hali tavrı..
Kâlbimin sesini dinleyerek zamanla anlarım.
Aslında her insan biraz iyi birazda kötü. Tabi mahsa kötü olanlarda var... Onun için çevreni sade ve temiz tut
Ailesine ve çevreye nasıl davrandığına bak örneğin bir kafede çalışana nasıl davranır bir kediye nasıl davranır basitçe görebilirsin
Hadsizlik yapanlar genelde kötü niyetli oluyor tecrübe ile sabit aşırı kıskanç tipler de bu gruba dahil
Gözlemlemek en doğrusu, birkaç saat bir arada zaman gecirmek fikir sahibi olmanızda yeterli olacaktır. :):
İyi biri kavramı yohtır
niye be senle ben nolcaz o vakit similasyon muyuz biz 😀
Herkesin içinde şeytan vardır herkes kötüyü bilir
Herkes herhangi bir karar alırken daha iyi ve daha az iyi bir diğer şekilde iyi ve kötü arasında seçim yapar
Birçok insan iyi bir şeyi yapmayı seçerken bile aklından birçok art niyet geçirmiş olabilir
Sonuç iyi olsa da kötülük herkesin içinde ve orada yatıyor
Karanlıkla ışık omuz omuza yürüyor
Kendi menfaatleri için iyiyi başkası için kötü olanı
Kendi menfaatleri için kötüyü başkası için iyiyi seçebilir
Bu kararlar her zaman bir iç mücadele sonucunda olur benim için iyi ve kötüyü seçme mucadelesi, muhakemesi
Yani ıyi biri kavramından çok
iyi için yapılan mücadele ve muhakeme değerlidir bence
İyi biri kavramından çok iyilik için çabalayan kavramı daha güzel benim için😂😂
Uzun oldu sorryy
agzina yuregine saglik bi bu kadar daha yazssan yine sorun olmazdi cok guzel olmus tesekkur ederim 🙂🌺🌺🌺
iyilik icin cabalayanlara
seni yormak istemedim asdjkf ben Teşekkür ederim 🍀
İyilik için çabalayanlara ve senle bana :D kaynamayalım arada
tamam kaynamayalim bize ve cabalayanlara 🙂💐
🍀😂
Davranış sözleri hal hareket tavır ama bunlar şart değil tabi rolünü iyi oynuyorsa zaman alabilir
Biraz sabır ederim eninde sonunda kendini belli eder
Hissediliyor belki bir hareketi yakalanmaz ama hep bir eğretilik oluyor.
Kişide gereksiz ego , fesatlık yoksa kişi iyidir zaten fesat düşünmek ve egonun taklidi olmaz
Genelde ikili olurlar değişkenlik Belirtileri yüksek ve Sürekli Kendini Düşünürler
Kimseyle samimi olmadığım için çok ilgilenmem kimin ne olduğuyla
Hareketlerinden eşe dosta davranışından anlaşılır nasıl biri olduğu
Zamanla anlaşılır , davranışlarına konuşmasına bakmak lazım..
Gözlerinden anlaşılır mutlu bir şekil de konuşuyordur ama asla gözlerini saklayamaz
sana tüm duygularını gösterecek kadar onunla yakınlaşmalısın
Ben sanırım bir insanın gerçekten iyi olabileceğine olan inancımı kaybettim.
Alnında yazmıyor nasıl birisi olduğu. Tanımak gerekir
Adil olup olmadığına bakarım. Terazi başında anlaşılır iyilik
Olur sayın jöle hanım
vay vay gittin mi yurt disina
Yok şimdilik bursadayım
hayirdir ne icin geldin
Kardesimin tayini çıktı evi buraya getirdik
ee iyimis hoş geldiniz 🙂
Teşekkürler sen ne yapıyorsun nasılsın bakalım
iyim hatirladigin gibiyim ben zor degisen bi tipim 😀
Yoo hatırlıyorum coktandir girmedim buraya
laf sokmadim ki savunmana gerek yok 😀 hatirladigin gibi yim iste 😀
Iyi bakalım
Konuşma uslubundan Belli eder
Garsona, baristaya vs davranışı
Çok kötü biri illa ki anlaşılır bence ya.
Ben direk hissediyorum bir anda
Anlayamıyorum bence artık kimse iyi değil