Ben trans erkeğim de bu kız bana karşı ne hissediyordur sizce oluru var mı?

öncelikle trans erkeğim ( biyolojik olarak kız bedenindeyim erkek hissediyorum) sanaldan bi kızla sevgiliydim ama benim kız bedeninde olduğumu bilmiyodu doğuştan erkek sanıyodu. ben de bu durumu itiraf ettim arkadaş kalalım benim yönelimim bu değil bizden olmaz diyip durdu her şeye rağmen konuşmayı kesmedi benimle. ilk zamanlar bişey hissediyo musun bana diye sorduğumda bilmiyorum diyodu. sonrasında arkadaşça devam ettik 3 yıldır arkadaşız ama sanki arada bi bağ var aylarca konuşmadığımız süreçler oluyodu bi bahaneyle sürekli mesaj atıyodu konuşunca geceden sabaha kadar konuşuyoruz özlemişim falan diyo hep. en son sana karşı hissettiklerimi kimsede hissedemedim dedi sizce hala bi hissi var mı.

Ben trans erkeğim de bu kız bana karşı ne hissediyordur sizce oluru var mı?
Cevapla